معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: با وجود مشکلات زیادی که دولت در سال 94 با آن مواجه است، 600 میلیارد ریال برای بهسازی و ارتقای زیر ساخت های روستاهای این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۳۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 29 November 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:خلیل رضاییان، یکشنبه در جمع دهیاران فارس در شیراز افزود: این اعتبارات به تناسیب میزان جمعیت روستاها در اختیار دهیاری ها قرار گرفته تا در ارتقا زیرساخت ها هزینه شود.

وی اظهار کرد: همچنین امسال شش هزار تن قیر برای بهسازی و آسفالت معابر روستایی در اختیار دهیاری ها قرار گرفته است.
رضاییان ادامه داد: تقویت روستاها، افزایش زیرساخت ها و بهسازی و ساماندهی آنها در اولویت برنامه های دولت قرار دارد و این روند را همچنان دنبال می کند به گونه ای که پارسال یک هزار و 116 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در اختیار دهیاری های استان فارس قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بیان کرد: با توجه به تداوم خشکسالی ها در این استان، برای ماندگاری روستاییان در روستاها باید تنوع اشتغال مد نظر قرار گیرد و این مهم در گرو توجه دهیاری هاست.

رضاییان افزود: معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برای رونق گرفتن فعالیت های تولیدی در قالب تعاونی در روستاها تلاش جدی را آغاز کرده و می کوشد تا وامهای کم بهره در اختیار روستاییان قرار گیرد.

وی بیان کرد: هم اینک 75 تعاونی تولیدی در دهیاری های استان فارس فعال شده تا شوراهای اسلامی و دهیاری ها در قالب تعاونی به فعالیت های تولیدی بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار