استاندار فارس گفت: افزایش آسیب های اجتماعی زنگ خطری برای مسئولان است که چاره ای بیندیشند و این روند را اصلاح کنند.
کد خبر: ۱۳۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 02 December 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: سیدمحمدعلی افشانی سه شنبه در آیین استانی گرامیداشت روز جهانی معلولان در شیراز افزود: باید گام های محکم تری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه برداشت و در این مسیر از ابزار آموزش و اطلاع رسانی بموقع بهره گرفت.

استاندار فارس گفت: ضرورت دارد معلولان و آسیب دیدگان اجتماعی از آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی بهره مند شوند تا زمینه کسب و کار و توانمندسازی آنها فراهم و کرامت انسانی آنها همواره حفظ شود.

افشانی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت در سازمان بهزیستی را مترادف با احیای فضائل انسانی و اخلاقی، نوعدوستی و احساس مسئولیت اجتماعی خواند و اظهار کرد: بهزیستی فارس خدمات ارزشمندی به معلولان و آسیب دیدگان اجتماعی ارایه می کند و استانداری فارس نیز در این مسیر حامی سازمان بهزیستی است.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به تجربه موفق بهره گیری از ظرفیت خیرین در عرصه ساخت مدرسه، برگزاری همایشی برای بهره گیری از ظرفیت خیرین در حوزه ماموریت های سازمان بهزیستی را در جلب مشارکت های مردمی موثر خواند و تحقق این امر را خواستار شد.

افشانی همچنین خطاب به معلولان حاضر در این آیین در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز گفت: شما با کسب مدارج عالی علم و دانش و به دست آوردن مدال های مختلف در رقابت های ورزشی در سطوح جهانی، کشوری و منطقه ای به همه کسانی که فکر می کنند معلولیت به معنای داشتن نقص است گوشزد کردید که این نگاه نادرست است و می توان معلول بود و قهرمان بود.

وی ادامه داد: همه شما معلولان قهرمان هستید چرا که سرزنده و شاد در این محفل پیام امید و موفقیت را به همراه آورده اید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار