همزمان با اربعین حسینی مردم شیراز به عزاداری و پیاده روی پرداختند.عزاداری یکپارچه مردم در اربعین حسینی به صورت سینه زنی واحد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.حرکت پیاده دسته های عزاداری و هیات های مذهبی به سمت حرم حضرت احمدبن موسی(ع)، نمادی از همگامی و همراهی عزاداران سومین حرم اهل بیت(ع) با زائران پیاده کربلای معلی است.
کد خبر: ۱۳۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 02 December 2015
همزمان با اربعین حسینی مردم شیراز به عزاداری و پیاده روی پرداختند.

عزاداری و پیاده روی اربعین حسینی در شیراز+تصاویر


عزاداری و پیاده روی اربعین حسینی در شیراز+تصاویر

صحن و سرای بارگاه ملکوتی احمد بن موسی (ع) دیشب سیاه پوش اربعین حسینی و میزبان دسته های عزاداری شدکه برای سوگواری به این مکان مقدس آمده بودند.

امروز هم کاروان های پیاده عزاداران از 10 نقطه شهر شیراز به سوی حرم مطهر شاهچراغ (ع) حرکت و در تجمع بزرگ عزاداران حسینی در این حرم مطهر شرکت کردند و در این مکان همراه با دیگر عزاداران حسینی به عزاداری و سوگواری پرداختند.



عزاداری یکپارچه مردم در اربعین حسینی به صورت سینه زنی واحد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

همچنین نماز ظهر و عصر اربعین حسینی با حضور مردم به امامت آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اقامه شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: حرکت پیاده دسته های عزاداری و هیات های مذهبی به سمت حرم حضرت احمدبن موسی(ع)، نمادی از همگامی و همراهی عزاداران سومین حرم اهل بیت(ع) با زائران پیاده کربلای معلی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار