کشف 1124 عدد مواد محترقه در شیراز و 36 هزار عدد در سپیدان.
کد خبر: ۱۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱ 15 March 2015

به گزارش تابناک فارس؛به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی فراشبند با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه، مأموران انتظامی این شهرستان از فعالیت یک مغازه در این راستا مطلع و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

محمد اسلامی تصریح کرد: در بازرسی از مغازه خرازی یک‌هزار و 124 عدد انواع مواد محترقه کشف و صاحب مغازه دستگیر شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند به منظور جلوگیری از خطرات و آسیب‌های ناشی از به‌کارگیری مواد محترقه و آتش‌زا، در صورت مشاهده عاملان تولید یا توزیع، مراتب را در اسرع‌ وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

بیش از 36 هزار عدد انواع مواد محترقه امروز در سپیدان کشف شد .
فرمانده انتظامی سپیدان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با همکاری مأموران بخش انتظامی بیضاء در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال از چهار باب مغازه بازرسی کردند.
سرهنگ محمدی افزود : در بازرسیها تعداد 36 هزار و 68 عدد انواع مواد محترقه کشف شد و 4 متهم نیز دستگیر شدند.
وی گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد در حوزه مواد محترقه، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

بنابراین گزارش همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با توقیف یک خودرو پژو پارس، 190 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در این زمینه گفت: مأموران مطلع شدند یک نفر قصد دارد با استفاده از یک خودرو تیز رو، محموله‌ای از مواد مخدر را از استان هرمزگان به شیراز انتقال و آن را در اختیار عوامل توزیع‌کننده قرار دهد.

محمدجعفر تولایی ادامه داد: پس از اطمینان یافتن از صحت خبر، مأموران به محورهای ورودی شیراز اعزام و خودروهای عبوری را مورد کنترل قرار دادند.

وی تصریح کرد: در نهایت مأموران موفق شدند یک خودرو پژو پارس را در پنج کیلومتری شیراز متوقف و در بازرسی از آن 160 کیلوگرم حشیش و 30 کیلوگرم تریاک کشف کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با بیان اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، افزود: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان فارس قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار