کد خبر: ۱۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴ 18 March 2015

به گزارش تابناک فارس سعید یوسفی ظهر امروز در حاشیه اعزام دانشجویان جهادگر بسیجی استان فارس به مناطق محروم اظهار داشت: 400 دانشجوی بسیجی از استان فارس ایام نوروز 94 را در اردوی جهادی مناطق محروم حضور دارند.

وی با بیان اینکه هفت روستای محروم استان فارس در شهرستان‌های لارستان، داراب، جهرم، ارسنجان و بخش کوهمره شهرستان شیراز در ایام نوروز 94 میزبان دانشجویان بسیجی جهادگر دانشگاه‌های این استان هستند افزود: این اردوها در عرصه‌های عمرانی شامل ساخت خانه عالم روستا، مسجد با رویکردهای خدمات عام‌المنفعه، خدمات فرهنگی، مشاوره‌ای، آموزشی، بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود.

مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: دانشجویان از روزهای پایانی سال در روستاها حضورداشته تا تعطیلات نوروزی را در کنار مردم این روستا سپری کنند.

یوسفی بابیان اینکه در سال 93 نیز بیش از 3 هزار دانشجو در مقاطع مختلف سال اردوهای 10 تا 12 روزه جهادی را در روستاهای درون و خارج از این استان برگزار کرده‌اند ادامه داد: بسیج دانشجویی استان فارس اعزام 3 هزار نفر اردوی دیگر را در سال 94 در برنامه‌های خود دارد.

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی را سازندگی برشمرد و تصریح کرد: با این اردوها دانشجویان تجربیاتی کسب می‌کنند که شاید حتی با سال‌ها تلاش در دانشگاه نتوانند به این تجربیات برسند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بابیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم محروم و نیازمند از مهم‌ترین وظایف انسانی است، گفت: مانند سال‌های گذشته امسال نیز اردوهای جهادی با حضور و استقبال زیادی مواجه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار