امام جمعه ارومیه به مناسبت فرارسیدن سالروز بزرگداشت 9 دی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۵۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 29 December 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قرشی بدین شرح است:

بسمه تعالی

الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : العامِلُ عَلى غَيرِ بَصيرَةٍ كَالسّائرِ عَلى غَيرِ الطَّريقِ ، و لا يَزيدُهُ سُرعَةُ السَّيرِ مِنَ الطَّريقِ إلاّ بُعدا

امام صادق عليه السلام : كسى كه بدون بصیرت عمل كند، همچون كسى است كه در بيراهه رود، چنين كسى هر چه تندتر رود، از راه دورتر مى افتد.

سلام بر رسول مهر و رحمت محمد مصطفی (صلی ا... علیه و آله و سلم) و امام صادق (علیه السلام)، سلام بر امتی که راه زیستن را از بهترین خلق خدا به میراث برده اند و با مهر و شفقت انسانیت را معنا نموده اند.

9 دی تجلی ایستادگی و تفسیر شعور ملتی است که افق های روشن بشریت را ترسیم خواهند کرد. 9 دی سالروز حماسه ای است که قرنهای آتی را نیز در بر خواهد گرفت و تغییرات کوچک و بزرگ را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد. چرا که در این روز مردمی بر سر پای خود ایستادند و ماهها طوفانهای شر نتوانست قامت آنها را خم کند. این مردم کشته می شوند ولی ذلت زیر پرچم اجنبی را تحمل نمی کنند. آفرین بر غیرت شما.

امسال نیز در آستانه 9 دی که با ایام ولادت مسعود پیامبر اعظم (صلی ا... علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) متقارن شده است عمری را با شما ملت عزیز سپری می کنیم که همواره بر سر پیمان خود با آرمانهای اسلام و نبی مکرم آن و ائمه هدی (علیهم السلام) و ولی امر مسلمین جهان ایستاده اید. خرسندیم از این که در عصری تنفس می کنیم که رهبری فرزانه از نسل اوصیاء الهی بر ما حکم می راند و به زعم دوست و دشمن عاقلترین قوم است.

امت قهرمان و هم استانیهای عزیز 9 دی خاطره ای است که هرگز فراموش نخواهد شد و هر سال که از این خاطره می گذرد ابعاد ولایتمداری و ولایت پذیری امت قهرمانی چون شما بر جهانیان اثبات می شود. در ششمین سالروز 9 دی ضمن عرض ارادت به ساحت رهبر اندیشمند انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و تبریک بر شما ملت استوار به نمایندگی از شما عزیزان اعلام می نمایم که ما مردمان دیار آذربایجان غربی همواره بر سر پیمان خود با رهبرمان و شهدایمان ایستاده ایم و قدمی از آرمانهای پیر جماران عقب نخواهیم نشست و فتنه گران و دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.

والسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته
سید مهدی قرشی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار