بعد از گذشت یک دهه؛
مجتبی لاله، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل با اشاره به تلاش‌های 10 ساله این سازمان برای راه ‌اندازی مجموعه روابط بین‌الملل شهرداری اردبیل،گفت: این پیگیری در دوره جدید فعالیت شهرداری به ثمر نشست و ما در صدد تقویت این حوزه هستیم.
کد خبر: ۱۵۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴ 04 January 2016

شهردار اردبیل گفت: بعد از گذشت یک دهه از تلاش ها و پیگیری ها، در دوره جدید مدیریت توانستیم روابط عمومی شهرداری اردبیل را به سطح بین المللی ارتقا دهیم.

روابط عمومی شهرداری اردبیل بین المللی شد

به گزارش تابناک اردبیل به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان افزود: روابط عمومی شهرداری اردبیل با پیگیری‌های شهرداری و با تلاش‌های مستمر مدیر روابط عمومی پس از ده سال به جایگاهی که امروز شایسته آن است دست پیدا‌کرد و به سطح بین‌المللی ارتقا یافت که نتایج این پیگیری‌ها در فعالیت‌های مربوط به خدمات شهری به شهروندان، بدون شک مثبت خواهد بود.

شهردار اردبیل همچنین به رویکرد جدید شهرداری اشاره کرد و گفت: این مجموعه در کنار وظایف ذاتی خود در بخش خدماتی و عمرانی، رویکرد جدیدی با هدف توسعه فعالیت‌ فرهنگی و هنری دارد که امید می رود این رویکرد نو و ساختار متفاوت به گونه‌ای عمل کند که فعالیت‌هایش مورد الگو گیری و الگو دهی در سطح کشور و حتی امور بین‌الملل باشد. وی در ادامه افزود، تلاش‌های یک دهه اخیر شهرداری در راستای ارتقای این شرایط بوده که در دوره مدیریت جدید به نتیجه رسیده و قطعاً این امر زمینه تحولات مثبت را فراهم خواهد کرد.

لطف‌اللهیان با اشاره به نگرش‌ها و باور‌های حاکم بر جامعه و آثار سو باورهای غلط، به لزوم تغییر برخی باور‌ها و دیدگاه‌ها در جامعه تاکید کرد و افزود شهرداری در کنار سایر نهاد‌ها به عنوان یک مجموعه موثر می‌تواند فعالیت اساسی و جدی در این زمینه ارائه دهد. وی مشارکت بالای مردم را در یک ساختار جدید شهری به عنوان مهم‌ترین عامل رسیدن به این هدف معرفی کرد، و ادامه داد: تلاش برای ایجاد رضایت بیش‌تر مردم در ارائه خدمات شهری و ارتقای مبانی فرهنگی و توسعه مشارکت اجتماعی بسیار ضروریست، چرا که مردم روزانه شاهد خدمات شهرداری هستند و این سازمان موظف به پاسخگویی به شهروندان است.

این مقام مسوول مجموعه روابط عمومی، خبرنگاران و رسانه‌ها را بازوی توامند شهرداری در اثر بخشی رویکرد این سازمان عنوان کرد و افزود: مجموعه روابط عمومی شهرداری اردبیل در چند ماه اخیر با تدابیر مجتبی لاله مدیر روابط عمومی و همکارانش تنوع بخشی به فعالیت‌ها و ثمردهی طرح‌های ابتکاری اجرایی با نتایج مثبت امکان پذیر گشته است.

مجتبی لاله، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل نیز در این نشست به تلاش‌های 10 ساله این سازمان برای راه ‌اندازی مجموعه روابط بین‌الملل شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: این پیگیری در دوره جدید فعالیت شهرداری به ثمر نشست و ما در صدد تقویت این حوزه هستیم.

روابط عمومی شهرداری اردبیل بین المللی شد

لاله افزود: ما در این 4 ماه بنا به قولی که داده بودیم تلاش کردیم تا سطح روابط عمومی شهرداری اردبیل را به امور بین الملل ارتقا دهیم که این امر قطعا به تقویت برنامه های کیفی مجموعه با رویکرد فرهنگی و اجتماعی کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: با ارتقای سطح روابط عمومی جدیت بیشتری را انجام خواهیم داد تا فعالیت‌هایمان رنگ و بوی فرامنطقه‌ای و بین‌المللی بگیرد و بنا به وعده‌ای که در زمان انتصاب به مدیریت روابط عمومی به مردم داده‌ام در این چهار ماه تمام تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن ایده‌ها و طرح‌ها انجام داده‌ام و خوشبختانه برخی از آن‌ها به نتیجه مطلوب رسیده‌اند و قطعاً تلاش‌ها تا به عملی شدن تمام طرح‌ها متوقف نخواهند شد و پیوسته طرح‌ها، ایده‌ها و نظرات جدید برای احیای چهره فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارائه خواهد شد.

همچنین لاله در پایان یادآور شد: ما از همراهی‌ شهردار سخت‌کوش اردبیل که اهتمام جدی به فعالیت‌های روابط عمومی و رسانه‌ها دارند قدردانی می‌کنیم و این ظرفیت به وجود آمده را یک بستر مناسب برای تحول مثبت در حوزه روابط عمومی می‌دانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار