مدیرصندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه امسال صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل ۴۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۵۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 04 January 2016

محمدحسن شاهنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: در 9 ماهه امسال صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل بیش از 46 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است و تعهد پرداخت تسهیلات ازدواج به صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل یک هزار و 548 فقره بوده که در حال‌حاضر این صندوق یک هزار و 198 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید استان با دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در مورد ارائه تسهیلات ازدواج امضا شده است، افزود: مطابق این تفاهم‌نامه تاکنون 80 فقره تسهیلات ازدواج به ارزش 8 میلیارد ریال به دانشجویان پرداخت شده است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان اردبیل با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید استان نقش بسرایی در روند تسهیل ازدواج در منطقه داشته است، تصریح کرد: این صندوق در تلاش است تا تسهیلات ازدواج را در کمترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت ‌کند که خوشبختانه در این زمینه نیز تاکنون موفق عمل کرده است.

شاهنده بیان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های اساسی صندوق کارآفرینی امید استان ارائه تسهیلات برای اشتغال و بهبود فضای کسب و کار است که در این راستا صندوق کارآفرینی امید استان 189 میلیارد و 968 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد 4 درصد به متقاضیان پرداخت کرده که با ارائه این تسهیلات برای یک هزار و 70 نفر در استان اردبیل شرایط اشتغال فراهم شده است.

وی گفت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان با محوریت بهبود فضای کسب و کار، رفع نیازهای ضروری افراد و خرید کالاهای ایرانی و کمک به هزینه‌های ازدواج ارائه می‌شود که این صندوق نقش بسزایی در تسهیل روند بهبود فضای کسب و کار و بهبود معشیت مردم داشته است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان اردبیل تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل 123 میلیارد و 595 ریال تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی در اردبیل پرداخت کرده است و شعار این صندوق "هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه" است که در این رابطه 10 میلیارد ریال تسهیلات برای رونق کشت بادام زمینی در روستای برندق خلخال ارائه شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار