شهردار بابل گفت: قانون مدون و جامعی برای افرادی که مبادرت به قطع درخت می‌کنند، نداریم.
کد خبر: ۱۵۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 05 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،حجر خداداد مراسم افتتاح پارک بهارنارنج کتی غربی اظهار کرد: این پارک نخستین پارک احداث شده در حاشیه این شهر است.

وی با اشاره به اینکه مردم نقش مهمی در ایجاد تعادل طبیعت و انسان دارند و بسیاری از مشکلات با وجود فضای سبز حل شدنی است، افزود: محیط‌زیست و منابع طبیعی متعلق به دولت و شخص خاصی نیست و همه باید در راستای حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

شهردار بابل با اشاره به اینکه قانون جامعی برای افرادی که مبادرت به قطع درخت می‌کنند نداریم، بیان داشت: امیدواریم شاهد اجرا چنین قانونی در جامعه برای همه افراد جامعه باشیم که نقش سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه بسیار اهمیت دارد.

خداداد یادآور شد: این پارک با هزار و 600 متر مربع در اواسط سال 93 در دستور کار قرار گرفت و در مدت زمان 18 ماه احداث شد.

مدیرعامل فضای سبز شهرداری بابل نیز اظهار کرد: با هشت پیمانکار 2 هزار اصله در سطح شهر غرس شده که تا پایان امسال به 20 هزار اصله می‌رسد.

حسین خانپور از غرس 800 اصله درخت مثمر و غیرمثمر در پارک‌های شهر خبر داد و افزود: جابجایی درختان و کاشت آن در نقاط مورد نظر، بازپیرایی میادین و پارک‌های شهر، پیگیری برای احداث پارک محلات، ایجاد نهالستان جدید و باغ گل، اجرا طرح خاک برگ در نهالستان بابل، عقد قرارداد با آموزش و پرورش بابل در حفظ فضای سبز و درخت کاری سطح شهر و مدارس، تشکیل کارگروه آموزش در مدارس، بستن عقد قرارداد با پژوهشکده زینتی کشور، برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در بهمن ماه و برگزاری جشنواره ملی گل وگیاه در بابل را از برنامه‌های مهم انجام شده برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار