معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: دهه فجر نباید ابزار بازیگران سیاسی و داوطلبان مجلس شود.
کد خبر: ۱۵۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 05 January 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: هادی پژوهش پیش‌ از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری دهه مبارک فجر استان فارس در سخنانی اظهار داشت: جشن دهه پرفروغ فجر باید فارغ از قیل‌وقال‌های سیاسی و جناحی باشد و از ظرفیت‌های آن برای دعواهای سیاسی استفاده نشود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌ها به‌ویژه دهه پرفروغ فجر باید سبقه مردمی داشته باشد و دستگاه‌های دولتی نباید احساس کنند که ورودشان به این عرصه واجب کفایی است.

این مسئول تصریح کرد: مساجد، دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، اصناف، ادارات و دیگر اقشار جامعه در برگزاری دهه مبارک فجر سهم دارند، اما حضور مردمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بیان داشت: بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ممکن است بعضی از رویدادها و صحنه‌های انقلاب فراموش ‌شده باشد که باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا بار دیگر حرکت خودجوش انقلابی اقشار مختلف جامعه برای نسل جوان تداعی شود.

پژوهش با اشاره به اینکه شرایط جهانی لحظه‌به‌لحظه با پدیده جدیدی روبه‌رو می‌شود که بسیاری از آن‌ها با ارزش‌های انقلابی ایران اسلامی همخوانی ندارد و شکاف بین‌نسلی جدی را متوجه جامعه می‌کند، افزود: باید از فرصت دهه مبارک فجر استفاده کرد تا بتوان مفاهیم متناسب با ذوق و درک نسلی که با گذشته فاصله بسیار دارد ایجاد شود.

وی اضافه کرد: برای برگزاری این جشن ملی باید برنامه‌ریزی کمیته 26 گانه ستاد دهه فجر از حالت کلیشه‌ای بیرون آمده و با ابتکار عمل متناسب با مقتضیات روز برنامه‌ریزی و اتاق فکر در این ستاد راه‌اندازی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بیان داشت: انقلاب اسلامی به ملت آبرو و حیات داد و کشور را که از سوی چند گروهبان آمریکایی مدیریت می‌شد روی پای خود نگه‌داشت و به آن استقلال بخشید.

پژوهش اظهار داشت: جشن و شادی، امید و نشاط را به جامعه باز می‌گرداند و رخوت، سستی، افسردگی و ناامیدی را کاهش می‌دهد بنابراین باید تمام برنامه‌ها مردمی اجرا و برنامه‌ریزی شود تا استمرار یابد و ماندگار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار