کد خبر: ۱۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 21 March 2015
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران، با اشاره به اینکه مازندران رتبه سوم تردد کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: پرواز آستاراخان به ساری در اردبیهشت امسال راه اندازی می‌‎شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم دلاور بزرگ نیا در ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر مازندران رتبه سوم تردد کشور را به خود اختصاص داده است.

وی، با بیان اینکه گردشگری به دوبخش خارجی و داخلی تقسیم می شود، افزود: در سه روز گذشته حدود پنج میلیون جابه‌جایی مسافر در مازندران صورت گرفت.

مدیرکل گردشگری مازندران با بیان اینکه ما در گردشگری داخلی نگرانی خاصی نداریم، تصریح کرد: ما باید در حوزه فرهنگی گردشگری کارهای بیشتری انجام دهیم.

بزرگ نیا با بیان اینکه تورهای گردشگری می‌تواند در راستای کاهش ترافیک و هزینه ها صورت گیرد، افزود: در حوزه گردشگری باید مدیریت شهری توسط  شهرداران برای جذب توریست در دستور کار قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه فرهنگ ایرانی، فرهنگ سفر است، افزود: چگونگی برخورد با طبیعت باید به گردشگران نوروزی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گفت: جامعه جهانی موج جدید از اقبال گردشگران خارجی را برای ایران فراهم خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی به توسعه فرهنگی نیز اشاره کرده است، افزود: این موضوع زمینه تبادل فرهنگ و رفت‌وآمدهای زیادی را به کشور در حوزه گردشگران در حوزه مختلف فراهم می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار