یک روز بعداز عملیات مقاومت لبنان در کشتزارهای اشغالی شبعا، دشمن صهیونیستی اعلام کرد که در « حادثه ای در یک رزمایش در جنوب فلسطین اشغالی» یک افسر ارتش این رژیم به هلاکت رسیده است.
کد خبر: ۱۵۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 06 January 2016


یک روز بعداز عملیات مقاومت لبنان در کشتزارهای اشغالی شبعا، دشمن صهیونیستی اعلام کرد که در « حادثه ای در یک رزمایش در جنوب فلسطین اشغالی» یک افسر ارتش این رژیم به هلاکت رسیده است.

به گزارش ایرنا، شبکه المناربه نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین گفت که یک سرباز صهیونیست زخمی شده است.

این در حالی است که حزب الله بعداز عملیات شبعا با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود: ساعت 15:10 عصر دوشنبه (گذشته) گروه فرمانده شهید سمیر القنطار متشکل از نیروهای مقاومت اسلامی یک بمب بزرگ کارگذاشته شده در راه زبدین – قفوه در منطقه کشتزارهای اشغالی شبعای لبنان و در مسیر گشتی مکانیزه اسرائیل را منفجر کرد که به نابودی یک خودرو از نوع هامر و کشته و یا زخمی شدن همه سرنشینان آن منجر شد.

منابع مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کردند که یک افسر موساد در این خودرو زرهی منفجر شده وجود داشته است.

برخی ناظران معتقدند که بر خلاف ادعای دشمن صهیونیستی ، این افسر و سرباز صهیونیست در جریان عملیات شبعا به هلاکت رسیده و زخمی شده اند.

براساس این گزارش دشمن صهیونیستی تا پایان شب گذشته باقیمانده های خودرو هامر نابود شده و بولدوزر خسارت دیده ناشی از انفجار بمب در کشتزارهای شبعا را که رسانه های صهیونیستی آن را بزرگ خواندند، از منطقه عملیات خارج کرد.

این گزارش حاکی است که چهار جنگنده ارتش صهیونیستی شب گذشته حریم هوائی لبنان را نقض کردند.

محافل سیاسی، امنیتی ، نظامی و رسانه ای لبنان همچنان بر ضرورت آماده باش کامل در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با جنوب لبنان تاکید دارند و معتقدند که عملیات شبعا پاسخ نهائی حزب الله به ترور شهید سمیر القنطار نبوده بلکه پاسخی به تهدیدهای مقامات سیاسی و نظامی این رژیم بوده است.

بر این اساس ترس و نگرانی همچنان در شهرک های صهیونیست نشین حاکم است و نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست از تردد در نزدیک مرزهای جنوب لبنان خودداری می کنند و همچنان در مخفی گاه ها به سر می برند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار