مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از توزیع 120 مورد سبد غذایی در بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در ایام دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 07 January 2016

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از توزیع 120 مورد سبد غذایی در بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش فارس، سعید حسینی در خصوص برنامه‌های دهه فجر امسال کمیته امداد در شهرستان تویسرکان اظهار کرد: در این ایام دو کارگاه قالیبافی در شهر تویسرکان و روستای «وردآوردعلیا» به ظرفیت 20 نفر افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این دهه پرداخت 40 مورد وام کارگشایی به مبلغ یک میلیون و 200 هزار ریال برای افراد زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان و 25 مورد وام خوداشتغالی به ازای هر نفر 15 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با اشاره به توزیع 120 مورد سبد غذایی در بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد گفت: هر سبد غذایی به ازای 30 هزار تومان اقلام خوراکی مورد نیاز به وی‍‍ژه گوشت گرم و قرمز برای رفع نیاز گنجانده شده است.

حسینی ادامه داد: در این ایام توزیع 180 مورد کمک‌های نقدی برای رفع سوءتغذیه کودکان زیر 6 سال به ازای هر نفر یک میلیون و 200 هزار ریال انجام می‌شود.

وی به برنامه‌های فرهنگی دهه مبارک فجر برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته اشاره کرد و یادآور شد: مراسمی در این دهه به عنوان بازخوانی و یادآوری رابطه انقلاب اسلامی و محرومین برگزار می‌شود تا حضور باشکوه و حداکثری خانواده‌های زیر پوشش در روز یوم‌الله دهه فجر رقم زده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار