خطبه هایی از جنس مردم
غالب خطبه های این هفته نماز جمعه فارس مربوط به محکومیت اعدام شیخ نمر و تبیین اهداف شوم و سیاست های خصمانه آل سعود بود.ائمه جمعه فارس همچنین با تأکید بر اهمیت انتخابات با هشدار به مسأله نفوذ و احتمال مانور تبلیغاتی روی رد صلاحیت ها از مردم خواستند که هشیار باشند.
کد خبر: ۱۶۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 09 January 2016
به گزارش تابناک فارس:غالب خطبه های این هفته نماز جمعه فارس مربوط به محکومیت اعدام شیخ نمر و تبیین اهداف شوم و سیاست های خصمانه آل سعود بود.ائمه جمعه فارس همچنین با تأکید بر اهمیت انتخابات با هشدار به مسأله نفوذ و احتمال مانور تبلیغاتی روی رد صلاحیت ها
از مردم خواستند که هشیار باشند.

و اما خطبه های مردمی:

فقر، بیکاری، بدحجابی و برخی تفکرات و رفتارهای غرب گرایی بزرگترین مشکلات جامعه است
حجت الاسلام احمدی؛امام جمعه مرودشت گفت: یکی ازبزرگترین مشکلات جامعه امروزما وجود آسیب های اجتماعی همچون فقر، بیکاری، بدحجابی و برخی تفکرات و رفتارهای غرب گرایی است.
احمدی افزود: با توجه به پیشینه غنی و فرهنگ اصیل کشورمان، متولیان فرهنگی باید بیدارتر از همیشه بوده و تمام توان خود را برای ریشه کن کردن مشکلات یاد شده بکار گیرند.
امام جمعه مرودشت بیان داشت: در عصر حاضر، پرداختن به مباحث فرهنگی و ترویج سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است با اهمیت تر از مسایل سیاسی است.

مسئولان اگر نمی خواهند کار کنند بگویند تا خود مردم دست به کار شوند
حجت الاسلام غفاری؛امام جمعه موقف لامرد به وقوع سیل دو ماه گذشته در لامرد اشاره کرد و ادامه داد: وقوع بارندگی و چهره سرسبز زمستان و بهار برای مردم بسیار فرح‌انگیز است اما گاهی رحمت الهی به ما درس می‌آموزد و وقوع سیل دو ماه گذشته نیز در لامرد موجب خسارت فراوان به معابر، منازل و مغازه‌ها شد که باید با دید علمی به این موضوع نگاه کنیم.
امام‌ جمعه موقت لامرد اضافه کرد: در وقوع این سیل در شهر و شهرستان لامرد تلاش‌های بسیاری از سوی دستگاه‌های امدادی و ستاد مدیریت بحران صورت گرفت که قابل‌تقدیر است.
غفاری اضافه کرد: در برخی نقاط ناکارآمدی وجود داشت که باید در جلسات فنی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و وجود چاله‌ها در خیابان‌ها به مردم آسیب می‌زند که اگر نمی‌خواهیم در حوزه شهر و روستا کاری انجام دهیم به مردم بگوییم تا خود انجام دهند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار