رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اردبیل در پوشش هوایی راهپیمایی 22 بهمن با مشکل روبه‌رو است.
کد خبر: ۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 29 January 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: ما از استاندار اردبیل انتظار داریم تا با هماهنگی با افسر عملیات هوایی در دهه فجر پوشش هوایی مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و برخی از آیین خاص در دهه فجر انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر که دست حقیقی این ملت بعد از رهایی از یوغ استکبار و استبداد است بیش از 21 کمیته فعال بوده و در مراسم مختلف استان سعی دارند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را خالصانه بیان کرده و به گوش ملت برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی جشن انقلاب برگزار شده و با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس سراسر ایران آغاز خواهد شد که این مراسم در شهر اردبیل در سالن امام خمینی برگزار خواهد شد.

نظرپور تصریح کرد: زیارت قبور شهدا و عهد و پیمان مجدد با آرمان‌های شهدا و دیدار مسئولان استانی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این روز برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: به میمنت این ایام طرح‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی، تولیدی و اقتصادی به بهره‌برداری رسیده و در قالب کاروان فرهنگ و امید جشن‌های دهه فجر در 10 برنامه و 10 جشن برگزار خواهد شد.

نظرپور گفت: گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی در 250 مسجد با حضور 250 مولف و مبلغه به همراه اعزام اکیپ‌ها و کاروان‌های خدمات‌رسانی به محرومان در قالب گروه‌های طلاب، علما و پزشکان با ارائه مشاوره‌های متعدد و ویزیت رایگان بیماران و ارائه دارو به آنها در همین ایام برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری آیین میهمانی لاله‌ها در همه گلزارهای شهدا به میمنت این ایام خبر داد و گفت: 300 گفتمان دینی با محوریت انقلاب اسلامی، حجاب و عفاف و سبک زندگی اسلامی در این ایام برگزار خواهد شد.

وی تجلیل از خانواده‌های شهدا و دیدار از جانبازان به همراه نورافشانی آسمان شهر اردبیل در روز 22 بهمن و ندای «الله اکبر» به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی را بیان کرد و گفت: گل سرسبد این برنامه به راهپیمایی 22 بهمن ختم خواهد شد که در این راهپیمایی حضور آحاد مردم تجدید با عهد و پیمان و میثاق با امام انقلاب و شهدا خواهد بود.

نظرپور در پایان سخنان خود ضرورت پوشش هوایی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را ضروری اعلام کرد و از مسئولان خواست تا در این زمینه اقدام عملی را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار