کد خبر: ۱۶۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 11 January 2016

به گزارش تابناک یزد،اعضای شورای اسلامی شهر یزد به پیشنهاد شهرداری برای تمدید مهلت پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداری یزد در سال جاری به مدت یک ماه موافقت کردند.

 شهرداری به شورای شهر پیشنهاد کرد که بازگشت به ضرورت پرداخت تعرفه عوارض و بهای خدمات سال جاری مبنی بر اعطای مهلت به مودیان تا پایان آذرماه، پیشنهاد می‌شود برای مودیانی که تا پایان آذرماه موفق به تسویه حساب عوارض نشده‌اند، مهلت مذکور از زمان تصویب و ابلاغ به مدت یک ماه تمدید شود. اعضای شورای شهر یزد هم با بررسی این لایحه در صحن علنی شورا و اعلام نظر اعضا، با پیشنهاد فوق با تمدید مهلت یک ماه برای دریافت عوارض و بهای خدمات مودیان شهردار یزد موافقت کردند. در ادامه جلسه، یکی از اعضای شورای شهر یزد با اشاره به موارد پیش‌بینی شده در قانون مالیات‌های مستقیم و با توجه به این‌که تمام سازمان‌های وابسته به شهرداری از پرداخت هرگونه مالیات معاف هستند، خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی شهرداری شد. «محمدفقیه خراسانی» پیشنهاد کرد شهرداری به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کسب تجربه بیشتر کارکنان در امور مالی اقدام کند. وی در ادامه با توجه به ضرورت ایجاد دسترسی برای ساکنان و اهالی شهرک طوبی، خواستار بررسی و اجرای آن از سوی شهرداری شد.
«مرتضی شایق» دیگر عضو شورا شهر یزد هم در این جلسه درباره آلودگی هوای شهر یزد به دلیل فعالیت کارخانه‌های صنعتی و کوره‌ها در حاشیه شهر هشدار داد. وی همچنین برای جلوگیری از ابتلای شهروندان به هرگونه بیماری به ویژه بیماری‌های ریوی، خواهان تشکیل کمیته‌ای از شورا و شهرداری برای پیگیری این موضوع شد. شهردار یزد هم در این جلسه گزارشی از مأموریت خود در سفر به بندرعباس با حضور جمعی از شهرداران سراسر کشور و اعضای شوراها ارائه کرد. «محمدرضا عظیمی‌زاده» از جمله موارد مطرح شده در این گردهمایی را بررسی نظارت دیوان محاسبات بر درآمدهای اختصاصی شهرداری، درآمد مالیات ارزش افزوده شهرداری‌ها و... بیان کرد.

همشهری

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار