رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی اردکان گفت: هشتمین دوره المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور، 28 دی ماه در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۶۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 12 January 2016

به گزارش تابناک یزد،هادی سازگاری  در نشست خبری افزود: این مسابقات تاکنون در مراکز استان ها برگزار می شده و اردکان و کاشان نخستین شهرستان های کشور است که میزبانی این المپیاد را بر عهده می گیرند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات 320 شرکت کننده از 23 استان کشور در رشته والیبال به رقابت خواهند پرداخت.
رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی اردکان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در دو گروه بانوان و آقایان در این دوره از المپیاد در اردکان حضور بهم خواهند رسانید تصریح کرد: 17 تیم از آقایان و 8 تیم از شرکت کنندگان کارمند و اساتید این رقابت ها را بانوان تشکیل می دهند که طی 5 روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.
سازگاری محل اسکان و برگزاری رقابت های بانوان را در دانشگاه پیام نور این شهر و محل اسکان و برگزاری مسابقات آقایان را در محل دانشکده فنی و حرفه ای اردکان عنوان افزود: از بین تیم های حاضر در این رقابت ها تیم های اول تا سوم برگزیده و تجلیل خواهند شد و به تمامی شرکت کنندگان از سوی هیئت والیبال شهرستان اردکان و دانشکده شهید بهشتی اردکان هدایایی اهدا خواهد شد.
وی ظرفیت بالای اردکان و جایگاه دانشکده فنی حرفه ای این شهرستان را یکی از دلایل میزبانی این رقابت ها بعنوان نماینده استان یزد دانست.
سازگاری از همکاری تمام نهادهایی که در اجرای این مسابقات همکاری لازم را به عمل می آورند تشکر نموده و گفت: برگزاری این مسابقات از طرف تمام ارگان های شهر با استقبال خوبی مواجه شد.
وی ادامه داد: هیئت والیبال مسئولیت برگزاری و تیم داوران را قبول نمودند، دانشگاه اردکان مسئولیت تبلیغات، امور فرهنگی و تحقیقات را بر عهده گرفتند، شهرداری امکانات حمل و نقل را فراهم نمود و فرمانداری نیز هماهنگی ها را به صورت خوبی انجام داد و امیدواریم با همراهی خوبی که صورت خواهد گرفت مسابقاتی در شان نام اردکان انجام شود.
وی افتتاحیه مسابقات را عصر دوشنبه آینده با شروع زیارت قبور شهدای گمنام مدفون در محل آموزشکده و اختتامیه را عصر جمعه اعلام نمود.
رییس آموزشکده فنی اردکان درباره برنامه های جانبی این المپیاد گفت: برنامه های متنوع فرهنگی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است از جمله: نمایش فیلم در افتتاحیه، بازدید از موزه مردم شناسی اردکان، بازدید از کارگاه حلواارده سازی، جنگ شادی، دیدار ازکارخانه روغن ثمر و بازدید از بافت تاریخی.
سازگاری همچنین از تدارک یک بازی در اختتامیه بین تیم قهرمان و منتخب والیبال اردکان خبر داد.
آموزشکده فنی و حرفه ای اردکان در مساحتی 18 هکتاری دارای هفت هزار متر کارگاه و ساختمان اداری و آموزشی بوده و پذیرای 1700 دانشجو در نه رشته کاردانی و چهار رشته کارشناسی می باشد. همچنین 60 درصد از دانشجویان این مرکز، بومی استان یزد بوده و 30 درصد از این دانشجویان بومی، ساکن اردکان می باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار