دیر آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) گفت: از ابتدای ایام نوروز تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون نفر از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) زیارت کردند.
کد خبر: ۱۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 25 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از تسنیم حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور،اظهار داشت: در ایام نوروز امسال بیش از 3.5 میلیون نفر از حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی(ع) و سیّد میرمحمدبن‌موسی(ع) زیارت کردند.

وی با بیان اینکه امسال آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با آمادگی کامل میزبان زائران و مجاوران این آستان مقدس بوده است افزود: امسال زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) این حرم مطهر سال جدید را تحویل کردند.

مدیر آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اشاره به اینکه در زمان تحویل سال جدید بیش از 10 هزار نفر در حرم مطهر حضور داشتند خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال تاکنون بیش از 3.5 میلیون نفر از سراسر کشور به زیارت حضرت احمدبن‌موسی(ع) آمدند.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه در ایام نوروز برنامه‌های مختلفی برای مسافران، زائران و مجاوران آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پیش‌بینی شده است تصریح کرد: استقرار واحدهای مشاوره، امداد پزشکی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله احکام و اخلاق، اجرای تعزیه در مورد سفر حضرت احمدبن‌موسی(ع)، سخنرانی‌های مذهبی، برپایی غرفه‌های مربوط به کودکان و غیره از جمله این برنامه‌هاست.

وی با اشاره به تقارن ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با ایام نوروز بیان کرد: برنامه‌های متناسب با این ایام از جمله مراسم عزاداری، تعویض پرچم گنبد آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) و برگزاری آئین نمادین تشییع تابوت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور بیش از 55 هیئت و 10 هزار نفر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اجرا شد.

برچسب ها: شاهچراغ ، شیراز ، مسافرت ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار