آ یا نمایشگاه عطر حضور حرفی برای گفتن دارد؟
نمایشگاه عطر حضور که در حاشیه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در قزوین برگزار شده است گویی نتوانسته رضایت مردم استان را به خود جلب کند و در عرصه نماز بیشتر به نمایشگاهی تجملاتی برای ارایه گزارش عملکرد دستگاه ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۶۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 22 January 2016

به گزارش تابناک از قزوین، نمایشگاه عطر حضور از روز گذشته در قزوین کار خود را آغاز کرد و انصافا هم برای غرفه سازی و ارایه خدمات برتر هزینه های فراوانی انجام شده است اما چیزی که نارضایتی مردم را از این نمایشگاه ایجاد کرده است این است که به عقیده مردم این نمایشگاه بیشتر جنبه تجملاتی دارد و در عرصه نماز حرفی برای گفتن ندارد.

با گذر از سالن های نمایشگاه بین المللی قزوین متوجه حضور دستگاه ها و ادارات اجرایی هستیم دستگاه هایی که گویی در این نمایشگاه صرفا برای ارایه گزارش عملکرد حاضر شده اند و با همراه داشتن چند بنر و بروشور رفع تکلیف کرده اند.

اگرچه مسئله نماز شاید در نگاه اولیه خیلی مرتبط با حوزه های فعالیت بسیاری از دستگاه ها نباشداما از آن جائی که نماز از مهم ترین یرنامه های روزانه همه مسلمانان است پس در هر عرصه و قشری می توان بین نماز و کارکنان رابطه ایجاد کرد.

اطلاع رسانی ضعیف از دیگر نواقص این نمایشگاه بوده است تا جایی که با گذشت 2 روز از افتفتاح نمایشگاه هنوز استقبال مردمی گسترده ای از نمایشگاه صورت نگرفته است که شاید یکی از مهم ترین علت آن همین بی رونقی غرفه های نمایشگاهی است.

اگرچه حضور مدارس در مقاطع مختلف قدری ازحال و هوای کسل کننده این نمایشگاه کاسته است اما باید دید برای این گروه سنی چه تدابیری اندیشیده شده است. اگرچه همانند سایر نمایشگاهه ها غرفه های ویژه ای برای کودکان و نوجوانان فراهم شده است اما به حتی این غرفه ها نیز خالی از بازدید کننده هستند.

در هر حال نمایشگاه عطر حضور در قزوین افتتاح شده است و غرفه های کتاب، لوازم نماز، چادر و غرفه های دستگاه های اجرایی در این نمایشگاه برپاست و حضور مردم است که به این نمایشگاه رونق می بخشد؛ و لازم است تا با اطلاع رسانی بیشتر و همه جانبه مردم به سمت این نمایشگاه هدایت شوند چرا که در کنار همه نواقصی که گفته شده بحث نماز ماجرای بسیار پیچیده و در عین حال گره خورده با زندگی روزانه مسلمانان است.

و در این نمایشگاه تلاش شده تا نماز در همه ابعاد آن مورد بررسی و تجلیل قرار گیرد و می تواند مکان مناسبی برای تفکر دوباره در باره این آئین عبادی و این فریضه دینی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار