رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل خواستار افزایش اعتبار فعالیت‌های قرآنی این استان شد و تأکید کرد که مبالغ فعلی پاسخگو نیست.
کد خبر: ۱۶۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 23 January 2016

حجت‌الاسلام عزیز صابری در گفتگو باخبرنگار مهربابیان اینکه محدودیت اعتبارات مانع از اجرای برخی برنامه‌ها و یا وسعت‌بخشی به آن‌ها می‌شود، اضافه کرد: نیاز است به بخش قرآنی توجه ویژه شده و زمینه انس با قرآن فراهم شود.

وی تمرکز آموزش‌ها را از خانواده‌ها دانست و با یادآوری برگزاری ۱۲۰ محفل قرآنی در سال جاری در استان، اضافه کرد: علاوه بر این مسابقات و دوره‌های آموزشی متعددی برای جوانان و نوجوانان برگزار شده است.

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش قرائت، حفظ، مفاهیم و تفسیر، مسابقات هنری و وبلاگ نویسی، تأکید کرد: تداوم و توسعه برگزاری این برنامه‌ها نیازمند اختصاص اعتبار مناسب است.

صابری بابیان اینکه تبلیغات اسلامی استان از آموزش قرآن برای اقشار و اصناف مختلف نیز غافل نبوده است، تأکید کرد: باوجود محدودیت اعتباری دوره‌های آموزشی ویژه اقشار مختلف نیز برگزار شده است.

وی ر خصوص نیازمندی‌های فعالیت‌های قرآنی در استان به‌ضرورت ساماندهی و یکپارچه‌سازی آموزش قرآن در مدارس تأکید و اضافه کرد: علاوه بر این انتظار می‌رود از اختلاف‌سلیقه و اعمال سلایق شخصی در آموزش‌ها خودداری شود.

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان درعین‌حال به‌ضرورت شناسایی نخبگان قرآنی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این ضروری است طرح‌های مختلف قرآنی در مناطق محروم و روستایی توسعه یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار