حجت الاسلام سرداری:
حجت الاسلام سرداری خطاب به کسانی که به صورت پیدا و پنهان در برابر حضور وی در رقابت های انتخاباتی کارشکنی و توطئه چینی می کنند گفت: اگر مدعی ارزش هستید چه ارزشی بالاتر از طلبگی و رزم و جهاد در جبهه های جنگ تحمیلی سراغ دارید و به چه ارزشی بهتر از بسیجی بودن و برادر شهید بودن اعتقاد دارید؟!
کد خبر: ۱۶۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 26 January 2016

برخی ها حسادت خود را با دفاع از ارزشها توجیه می کنند/ نماینده ای که با پول اختلاس وارد مجلس شود، به معیشت مردم ضربه می زند

حجت الاسلام محمد رضا سرداری گفت: نماینده ای که با پول اختلاسهای میلیاردی امثال رحیمی وارد مجلس شود ، با رواج حرام خوری خسارات جبران ناپذیری به معیشت مردم و آینده کشور می زند.

به گزارش تابناک اردبیل، رئیس سابق دو دوره شورای اسلامی شهر اردبیل با اعلام این مطلب در همایش افتتاح ستاد خواهران افزود: وقتی معلوم می شود که معاون اول رئیس جمهور سابق بخشی از پول تبلیغاتی 170 نماینده مجلس و صدها کاندیدای دیگر را از محل بیت المال پرداخت کرده است ، در چنین وضعیتی احساس مسئولیت مردم در قبال حمایت بی منت از کاندیداهای انتخابات لطمه می خورد زیرا نماینده این مردم حاضر شده است با پول حرام خود را تبلیغ و با نیت حرام در مجلس این وامداری را جبران کند ، بنابراین جوانان بیکار هم انتظار دارند برای پخش کارت یک کاندیدا سهمی از این پولها ببرند.

این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: خیلی ها به من می گویند با چه امید و اعتقادی در برابر رقبایی که با جاه طلبی و پولهای میلیاردی وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده اند ، قدم در این عرصه گذاشتی که بنده پاسخ می دهم با همان اعتقادی که برای دفاع از اسلام و انقلاب با دستان خالی عازم جبهه ها شده بودیم ، امروز نیز در قبال کشور و مردم احساس وظیفه می کنیم.

این برادر شهید افزود: بدون شک خیل کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند ، راضی نخواهند شد مردان خدا را در برابر جریان های زر و زور و تزویر تنها بگذارند و با نیت و رای پاک به یاری آنها خواهند شتافت.

این روحانی با اظهار تاسف از رواج حسادت و دروغ گویی در بدنه جامعه و برخی مسئولان گفت: برخی ها می خواهند حسادت خود را پشت کلمات مقدسی چون ارزشها پنهان کنند و باندبازی غیر عادلانه خود را به اسم دلسوزی برای انقلاب توجیه می کنند.

حجت الاسلام سرداری خطاب به کسانی که به صورت پیدا و پنهان در برابر حضور وی در رقابت های انتخاباتی کارشکنی و توطئه چینی می کنند گفت: اگر مدعی ارزش هستید چه ارزشی بالاتر از طلبگی و رزم و جهاد در جبهه های جنگ تحمیلی سراغ دارید و به چه ارزشی بهتر از بسیجی بودن و برادر شهید بودن اعتقاد دارید؟!

منتخب مردم در سه دوره شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه در کنار ولایتمداری و اعتقاد به اصول و ارزشهای انقلاب ، باید به تفاوت سلیقه همدیگر احترام گذاشت اضافه کرد: بنده با اتکاء به علم و تجربه حضور در سه دوره شورای شهر و مسئولیت های مرتبط ، تنها به خاطر احساس مسئولیت در قبال کشور و مردم وارد عرصه انتخابات شده ام و از همه اهالی شریف و نیروهای ارزشی انتظار حمایت دارم.

حجت الاسلام سرداری با تاکید بر اینکه همواره پشتیبان ولایت ، حامی دولت و مدافع حقوق مردم بوده است افزود: امروز اقتصاد کشور و معیشت مردم از سوء مدیریت و رانت خواری و اختلاسهای سه هزار میلیارد تومانی امثال خاوری ها و رانت خواریهای نجومی امثال زنجانی ها و رحیمی ها به شدت لطمه خورده است و دولت روحانی در فرصت اندک خود برای حل خیل مشکلات به وجود آمده تنهاست و حمایت اصولی از دولت برای حل مشکلات انباشته شده کشور وظیفه همگانی است.

این روحانی با یادآوری داستان پیرزنی که تنها دار و ندارش انگشتانه ای بود که با آن برای خرید حضرت یوسف (ع) آمده بود افزود: تاریخ می گوید آن پیرزن انگیزه خود را جاودانه کردن نامش در بین خریداران یوسف (ع) اعلام کرده است و اکنون نیز کاندیداهای اصلح و هوادارانشان تنها با انگیزه عمل به تکلیف و ثبت آن در پیشگاه الهی وارد عرصه انتخابات شده اند و این نیت های پاک هستند که از ارزش واقعی و ماندگاری برخوردار هستند والا پولهایی که از فلان کاندیدا گرفته می شود ، در مدت کوتاهی خرج شده و تمام می شود.

وی با یادآوری تشدید مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی در جامعه اسلامی و وضعیت نابسامان اغلب خانواده ها تصریح کرد: کنار کشیدن خود در قبال مشکلات جامعه و بی مسئولیتی در برابر آن کفران نعمت است و بدون شک کاندیداهایی که با نیت خالص ، آرامش فردی و خانوادگی خود را برای خدمت به مردم در جایگاه خطیر مجلس سلب کرده اند و هم کسانی که با نیت و رای پاک برای اصلاح جامعه از آنها حمایت می کنند ، از عنایات الهی بهره مند می شوند چرا که پاداش به نیت پاک و خداجو وعده تخلف ناپذیر خداوند است.

برخی ها حسادت خود را با دفاع از ارزشها توجیه می کنند/ نماینده ای که با پول اختلاس وارد مجلس شود، به معیشت مردم ضربه می زند

به گزارش تابناک اردبیل، در این مراسم حسین افسانه رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سرداری ، جمعی از اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه و خبرنگاران حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم لیلا تقوی رئیس ستاد بانوان حجت الاسلام سرداری در سخنانی به تشریح خصایص ارزنده اخلاقی وی پرداخت و گفت: به دلیل شخصیت و منش این بزرگوار، شش تن از همکاران عضو شورای شهر اردبیل با تصمیم و تشخیص فردی خود از ایشان اعلام حمایت کرده اند.

تقوی با بیان اینکه انتخابات سرنوشت سیاسی جامعه را رقم می زند افزود: در شرایط خطیر امروز وظیفه ماست که با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، از کاندیداهایی که تشخیص می دهیم اصلح هستند حمایت کنیم و با رای خود کسانی را به مجلس بفرستیم که به اسلام و انقلاب و ارزش خون شهدا اعتقاد داشته باشند.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام سرداری فردی ولایی ، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و از خانواده معظم شهدا و برادر شهید هستند و ضمن داشتن تجربه علمی و عملی لازم ، به عنوان رئیس سابق شورای شهر و عضو شورای فرهنگ عمومی استان ، از بینش سیاسی و شجاعت انقلابی لازم برخوردارند.

برخی ها حسادت خود را با دفاع از ارزشها توجیه می کنند/ نماینده ای که با پول اختلاس وارد مجلس شود، به معیشت مردم ضربه می زند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
سلام جناب سرداري - شما كه رزمنده دفاع مقدس هستيد با شهامت و ارائه مدرك ، كانديدا ها ئي كه با پول كثيف آمده اند را معرفي كنيد اين اصلي ترين وظيفه شما در كمك به مردم است تا مردم با شناخت صاحبان زر و زور و تزوير بهترين انتخاب را داشته باشند
سرباز حاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
سلام بنده 18 سال داشتم اول جوانی سرباز راننده ایشان بودم و از صبح تا وقت نماز شب با او بودم و به ایمان و تقوای ایشان اعتقاد دارم انشالله موفق میشود چون ایشان بدون منعت برای هر کس که باشد بشناسد یا نشناسد هر کاری قانونی باشد انجام میداد و از کارهای غیر قانونی بیزار بود و صبری که خدا به ایشان بنده 40 سال دارم باز از رفتار های ایشان در مقابل کسی که به ایشان می امدند پشت سر کسی میگفتند که ایشان چطور با حوصله آنها را به رعایت اصول غیبت کردن راهنمایی می کردواقعا ایشان سرباز واقعی ولایت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
باسلام
مردم هوشیار استان اردبیل الحمدالله با این همه تجربه آنقدر به تشخیص رسیدند که میدانند چه کسانی با چه پولی وارد عرصه شده اند .
اینجانب نیز با این فرمایش همشهریمون موافقم که آقای سرداری جهاد خودشون رو با ارایه دلیل و مدرک در مورد هزینه های کاندیداها شروع نمایند و این بالاتر از جهاد در عرصه نمایندگی می باشد.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
جناب آقای سرداری ،لطفا بفرمایید در اداره راه و شهرسازی که محل حضور شماست،چند بار آقایان را به حفظ بیت المال در ساخت این راههای استان توصیه فرمودید و آنها گوش نکردند؟
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
تابناک عزیز شما هم که اخباری را از ایشان منتشر کردید لطفا به شفاف سازی فضا کمک کنید و ...
مدیر پایگاه تابناک اردبیل: واقعیت این است که برخی بندهای قانون انتخابات که در فضای سنتی رسانه ای گذشته تدوین شده اند در عصر انفجار اطلاعات و عصر شبکه های اجتماعی و عصر هر شهروند یک خبرنگار کارایی ندارد یا دست کم رعایت نمی شود و به دلیل تکرار مکرر از سوی تمامی آحاد جامعه از نظر ضوابط عرفی تدوین قانون کارایی ذاتی خود را از دست داده است و مسئولان باید به فکر نوسازی قانون باشند در ضمن هنوز اسامی رسمی کاندیداها نیز از طرف شورای محترم نگهبان به عموم ابلاغ نشده است که از عموم انتظار رعایت مفاد قانون برود و اصولا به نظر شخص بنده قانون انتخابات ما ناقص است
یاشار پورمجید/ سرپرست و مدیر سایت تابناک اردبیل  
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
پور مجید عزیز لطفا سانسور نفرمایید هرآنچه را نوشته ام بنویسید تا خوانندگان شما متوجه اصل قضیه گردند بعدا جواب ارائه دهید . این به دور از اخلاق رسانه ای و اصل امانت داری و شفاف سازی است . لطفا نظرات خود را به انحاء مختلف توجیه نفرمایید . با تشکر
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: سلام آقا احسان ! یه تیری در می کنی و اسلحه را میدی دست ما و بی و نام و نشان در میری و زرنگ بازی درمیاری و بعدش به ما میگی چرا با بدن مجروح طرف عکس یادگاری نمی اندازیم؟! برادر من ما که نمی توانیم تهمت ها و یا حتی سئوالات واقعی چالشی را از طرف آقا احسانی که اصلا هویت واقعی اش مشخص نیست منتشر کنیم. آنوقت در این وانفسای جدلهای انتخاباتی می شویم فلاخن رقبا ! 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار