معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه فعال سازی گروه های مردمی در فضای مجازی برای راه اندازی جشن مردمی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: ایستگاه های صلواتی و ویزیت صلواتی تمام درمانگاه های سپاه در این ایام عملیاتی می شوند.
کد خبر: ۱۷۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 26 January 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان: سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس امروز (6بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر فارس ضمن تقدیر از مردم برای تشییع شهدای گمنام، گفت: تشییع شهدای گمنام نشان داد اگر همه با هماهنگی ورود پیدا کنیم برنامه ای فاخر برگزار می شود.

مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر با اشاره به اینکه جمعیت در مراسم تشییع شهدای گمنام شگفت انگیز بود، اضافه کرد: این حضور عظیم مردم نشان داد مردم تشنه برنامه فرهنگ ناب و اصیل هستند.

کوشکی با اشاره به اینکه فعال سازی گروه های مردمی در فضای مجازی برای راه اندازی جشن مردمی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: ایستگاه های صلواتی و ویزیت صلواتی تمام درمانگاه های سپاه در این ایام عملیاتی می شوند.

وی از برگزاری چهار برنامه اختصاصی بسیج پیشکسوتان خبر داد و افزود: بروشور پیشرفت های انقلاب به شکل مقایسه ای بین مردم توزیع می شود و تبیین جایگاه نظام و انقلاب در جهان و منطقه را در آن مد نظر قرار داده ایم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار