فرماندار بافق به راه اندازی بخش های تخصصی در بیمارستان ولی عصر این شهر اشاره کرد و گفت: مقدمات جذب توریست سلامت در این شهرستان فراهم است.
کد خبر: ۱۷۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 29 January 2016
به گزارش تابناک یزد،سید مهدی طلایی مقدم  اظهار کرد: فعالیت بخش های تحصصی چشم پزشکی، قلب، سونو گرافی، زنان، گوش و حلق و بینی قلب، جراحی و ... نه تنها باعث شده که دیگر مردم مجبور به پیمودن مسافت 110 کیلو متری بافق - یزد نباشند بلکه مراجعه برخی شهروندان یزدی را برای عمل چشم به بیمارستان ولی عصر بافق شاهد هستیم.
فرماندار بافق توجه دولت تدبیر و امید را به حوزه سلامت طی 20 گذشته کم نظیر خواند و افزود: با تامین دو قطعه مهم لوازم چشم پزشکی که در حال انجام است، این شهر به قطب چشم پزشکی منطقه جنوبشرق کشور تبدیل می شود.
وی به قرار گرفتن شهرستان بافق در مجاورت شهرستان های کوهبنان و بهاباد و نزدیکی به راور کرمان اشاره کرد و گفت: امکانات مهم بیمارستان ولی عصر بافق سبب شده که از هم اکنون شاهد مراجعه افراد زیادی از شهرستانهای همجوار باشیم و این امر صنعت توریست سلامت را در این شهرستان رونق داده است.
این مسوول هتل های نیکان و علمدار و همچنین مهمانپذیر باغ تاریخی تیتو را یاد آور شد و بیان کرد: این اماکن برای اسکان بیماران و همراهان آنها آماده پذیرایی است و فرمانداری بافق هم در این خصوص از هیچگونه همکاری دریغ نخواهد کرد.
وی از بهره برداری کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: تا چند روز آینده شاهد افتتاح یکی از بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی شهرستان بافق هستیم که از ارزو های دیرینه مردم بافق بوده و هفت ماه زود تر از موعد مقرر و جدول زمانبندی روز شمار، به بهره برداری می رسد.
طلایی مقدم خاطر نشان کرد: با امکانات بهداشتی - درمانی موجود و راه اندازی پلی کلینیک تامین اجتماعی و پوشش رایگان بیمه شدگان تامین اجتماعی و خدمات ارزان قیمت به سایر افراد جامعه به زودی شهر بافق به قطب توریسم سلامت تبدیل می شود.
وی تصریح کرد: برای افتتاح و آغاز بهره برداری از این پلی کلینیک، وزیر تعاون و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور به بافق سفر می کنند تا وعده های علی ربیعی که روز کلنگ زنی این ساختمان به مردم داده بود محقق شود.
ساخت پلی کلینیک تأمین اجتماعی بافق در زمینی به وسعت پنچهزار هزار متر مربع و زیر بنای چهار هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال، مرداد ماه سال گذشته با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه در این شهر کلنگ زنی شد و هم اکنون با تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات درمانی به مردم به ویژه معدنکاران و بیمه شدگان تامین اجتماعی کشور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار