مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری ۳۱۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی از سوی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 31 January 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری ۳۱۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی از سوی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر در استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر،رسول منعم با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های فرهنگی ورزشی در دهه فجر اظهار داشت: امسال باید مانند سال‌های گذشته برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با استقبال و حضور پرشور جامعه‌ بزرگ ورزش و جوانان استان برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۳۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی از سوی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان برگزار می‌شود.

منعم عنوان کرد: نواختن زنگ انقلاب در زورخانه‌های شهر همدان در شب یازدهم بهمن‌ماه و همراهی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزش در رژه موتورسواری و دوچرخه‌سواری در روز ۱۲ بهمن از نخستین برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بخش فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تکریم خانواده‌های شهدای ورزشکار، حضور جامعه ورزش و جوانان در نماز جمعه، نشست جوانان با مدیران استان و شرکت همه‌جانبه در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته در بخش فرهنگی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان یادآور شد: در این ایام به همت هیئت ورزش همگانی استان مسابقات مختلف ورزشی ویژه کارکنان دولت برگزار می‌شود ضمن آنکه اجرای ورزش صبحگاهی عمومی بانوان و آقایان نیز ویژه‌برنامه روز ۱۵ بهمن‌ماه خواهد بود.

منعم با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه فجر گفت: برگزاری جشنواره بومی و محلی، برگزاری جشنواره آدم‌برفی، مسابقات رالی خانوادگی، مسابقات یخ نوردی، مسابقات بوکس و سنگ‌نوردی قهرمانی استان، مراسم گل‌ریزان، همایش دوچرخه‌سواری، یادواره شهدای کشتی شهرستان ملایر و تجلیل از قهرمانان این شهرستان از دیگر برنامه‌های مهم این ایام خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه سمن‌ها و جوانان بیان کرد: برگزاری همایش دوقلوها، همایش «جوانان، انقلاب و حضور حداکثری»، دیدار جوانان با انقلابیون، برگزاری نمایشگاه سمن‌ها، برپایی نمایشگاه انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش جوانان شهرستان‌ها، تأسیس دفترخانه اندیشه مطهر و اجرای برنامه تئاتر و طنز خیابانی برنامه‌هایی است که در حوزه جوانان و سمن‌ها برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار