نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد
نماینده ولی فقیه در کردستان به اقتدار نظامی ایران اسلامی و یکی از نمودهای اخیر این اقتدار در بازداشت تفنگداران دریایی آمریکا که وارد آب‌های سرزمین کشور شده بودند اشاره کرد و گفت: اگر چه این عملیات مقتدرانه توسط برخی تنها یک اتفاق معرفی می‌شود اما تردیدی نیست که خداوند به این وسیله خواست که قدرت خود را نشان داده و عزت سربازان راه خدا را بار دیگر به جهان نشان دهد.
کد خبر: ۱۷۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 01 February 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در دیدار با جمعی از ایثارگران و خانواده‌های شهدای شهرستان سنندج با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: همه نعمت‌هایی که ما امروز از آنها بهره‌مند هستیم از برکت خون شهدا و رشادت‌ها و شجاعت‌های ایثارگران عزیز است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: جمهوری اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و سپس، مقام معظم رهبری با وجود همه توطئه‌های طراحی شده توسط آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری توانست در برابر دشمنان پیروز شود و این امر مدیون خون شهدا و از برکات وجود رهبری هوشمندانه است.

نماینده ولی فقیه در کردستان به ضرورت تقویت هرچه بیشتر ایمان در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد: ایمان که باشد ترس در انسان وجود نخواهد داشت و هر کس با تمام قدرت در برابر دشمن می‌ایستد و از وطن خود دفاع خواهد کرد.

وی گفت: تمامی پیامبران و انبیاء قبل از اسلام در کتاب‌های خود وعده داده بودند که پیامبری به نام محمد(ص) خواهد آمد و جهان را به اسلام دعوت می‌کند و به فرموده حضرت رسول هم پس از ایشان یکی از نوادگان‌شان به نام مهدی خواهد آمد و مسلمانان وظیفه دارند زمینه ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) را فراهم کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به زمان بازگشت امام(ره) به کشور اشاره کرد و افزود: حضرت امام(ره) پس از ورود به کشور، اهداف انقلاب را نخست مبارزه با طاغوت و هر آنچه که غیر خدا باشد، دوم تشکیل حکومت اسلامی و سوم رساندن پرچم اسلام ناب محمدی به دست صاحب اصلی آن عنوان فرمود و وعده داد امام عصر(عج) خواهد آمد و دنیا را از وجود کفار پاک خواهد کرد.

وی به اقتدار نظامی ایران اسلامی و یکی از نمودهای اخیر این اقتدار در بازداشت تفنگداران دریایی آمریکا که وارد آب‌های سرزمین کشور شده بودند اشاره و تصریح کرد: اگر چه این عملیات مقتدرانه توسط برخی تنها یک اتفاق معرفی می‌شود اما تردیدی نیست که خداوند به این وسیله خواست که قدرت خود را نشان داده و عزت سربازان راه خدا را بار دیگر به جهان نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به ارزش خون شهدا گفت: ارزش و مقام شهدا و ایثارگران ما از آنجا معلوم و مشخص شد که با وجود اینکه امکانات و تسلیحات نظامی کافی در اختیار نداشتند اما چون دارای ایمان و اخلاص بودند توانستند با دست خالی و نثار خون خود در برابر دشمن بایستند و شهید شوند و وقتی خداوند دید سلاح رزمندگان اسلام تنها ایمان و تقوا است ملائکه به کمک آمدند و ایران اسلامی در جنگ پیروز شدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شهدا افزود: از برکت خون شهدا است که ایران اسلامی به این جایگاه عزت و شرف رسیده و اگر پیروزی و پیشرفتی در کار نظم اسلامی بوده کار خداست و امیدواریم حاکمیت اسلام برجهان را ببینیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی خاطر نشان کرد: نوکران آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند اربابان آنها هیچ وقت نمی‌تواند با ایران مقابله کنند و ایران اسلامی واهمه‌ای از آنها ندارد چرا که ملت ما دارای قدرت خدایی و نظامی بی مانندی هستند.

وی گفت: ملت مسلمان ایران پیرو اسلام ناب محمدی که دینی معتدل و تأمین کننده تمام نیازهای بشری است، هستند و با نیروی ایمان خود در مقابل اسلام آمریکایی که اسلام داعشی و تکفیری است مقابله می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار