با آغاز دهه مبارک فجر
تابناک: سید احمد لطفی در آغاز دهه مبارک فجر در پیامی آورده است: حضور پر شور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.
کد خبر: ۱۷۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 01 February 2016
به گزارش تابناک مرکزی، سید احمد لطفی نماینده اسبق مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن با صدور پیامی آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفته است. در متن پیام سید احمد لطفی آمده است:

در روزگاری که سلطه گران و چپاول گران،  ایران را به کشوری خود باخته تبدیل کرده و آن را وسیله ای برای دست یابی به اهداف شوم خود قرار داده بودند بزرگمردی خود ساخته بر اساس اندیشه های اسلام ناب محمدی تاریکی و ظلم را برنتافت و در مقابل زیادی خواهی های مستکبران با پشتوانه مردم ما می توانیم را به منصه ظهور رساند و انقلابی تاریخی را رقم زد.

شکل گیری انقلابی بر اساس آموزه های دینی همواره از سوی مستکبران عالم مورد هجمه و هجوم قرار گرفته است و امروز اقتدار ایران اسلامی ثمره جانفشانی و از خود گذشتگی های دلیرمردان و زنانی است که جز برای رضای خدا زندگی نکردند و همواره برافراشته شدن پرچم اسلام را در صدر امور خود قرار دادند و این امر باید همواره مورد توجه قرار بگیرد که پاسداشت از حریم اسلام در هر عصر و زمانی مهم و حیاتی است.

حفظ میراث گرانسنگ امام عزیز جز با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری میسر نخواهد بود و امروز که ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه امن ترین و پرنفوذ ترین جایگاه را در اختیار دارد حاصل ولایت مداری مردمی است که از همان آغازین روزهای انقلاب دست در دست یکدیگر از اصول و ارزش ها خود دفاع کرده اند و لحظه ای پا پس نکشیده اند. بی شک بارز ترین نمونه تجلی عزم و اراده مردم حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است.مردم سالاری دینی ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن نمود عینی دیگری پیدا خواهد کرد  تا جهانیان به نظاره بنشینند بیعت مردم با آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران.

درود و رحمت خداوند بر مردمی که با ایستادگی و مقاومت خود دشمنانی که کمر به نابودی این انقلاب بسته اند را ناامید و مایوس می کنند و با همدلی و همزبانی برای پیشرفت ایران اسلامی قدم بر می دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار