معاون امداد و نجات هلال احمر فارس با بیان اینکه در این حوادث تعداد حادثه دیدگان هزار و ۵۱۷ نفر بوده است، گفت: در بین این حادثه دیدگان ۵۴۰ نفر در حوادث جاده ای، ۷۹ نفر در حوادث کوهستان، ۳۷۵ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۹ نفر در حوادث شهری بوده اند و ۵۱۴ نفر نیز خدمات حضور بهره مند شده اند.
کد خبر: ۱۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 30 March 2015

علیرضا حکمت افزود طی ۱۴ روز گذشته از طرح امدادی نوروزی ۲۲۴ عملیات امدادی در فارس توسط هلال احمر انجام شده است که از این تعداد عملیات و حادثه ۱۰۲ مورد امداد جاده ای، ۲۵ مورد امداد کوهستان، ۱۴ مورد سیل و آبگرفتگی، پنج مورد خدمات شهری و مابقی مربوط به مواردی بوده که خود افراد با مراجعه به پایگاه های امدادی از خدماتی چون پانسمان، آتل بندی و ... استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه در این حوادث تعداد حادثه دیدگان هزار و ۵۱۷ نفر بوده است، گفت: در بین این حادثه دیدگان ۵۴۰ نفر در حوادث جاده ای، ۷۹ نفر در حوادث کوهستان، ۳۷۵ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۹ نفر در حوادث شهری بوده اند و ۵۱۴ نفر نیز خدمات حضور بهره مند شده اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس ادامه داد: طی این مدت مجموع نجات یافته ۱۳۳ نفر بوده که ۹۸ نفر از آن ها مربوط به حوادث جاده ای بوده اند و همچنین ۲۸۹ نفر در این مدت اسکان داده شده اند.

حکمت با بیان اینکه با توجه به اینکه مردم هنوز در سفر به نقاط جنوبی استان هستند بالگرد امداد هوایی تا ۱۲ فروردین در لار مستقر خواهد بود، اظهار داشت: از ۱۲ فروردین به بعد با احتمال در نظر گرفتن شلوغ شدن محور شیراز – اصفهان این بالگرد تا ۱۵ فروردین در آباده مستقر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار