نائب رئیس هیئت اسکواش مازندران
نائب رئیس هیئت اسکواش مازندران از صدرنشینی تیم مازندران در لیگ دسته یک اسکواش شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 06 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدعلی رضازاده با اعلام اینکه دور برگشت مسابقات اسکواش شرق کشور در مازندران به اتمام رسید، گفت: در این دوره از رقابت‌ها مازندران با برتری کامل در برابر حریفان صدرنشین شد.

وی تصریح کرد: تیم اسکواش مازندران با برتری برابر تیم‌های یزد، خراسان، کرمان در منطقه شرق کشور موفق به کسب 30 امتیاز شد و صدرنشینی دور رفت را تکرار کرد.

مدیرعامل باشگاه شهدای غواص مازندران با اعلام اینکه در مسابقات اسکواش شرق کشور مازندران صدرنشین و تیم‌های یزد و خراسان رضوی سوم به ترتیب دوم و سوم شدند.

رضازاده با اعلام اینکه برای کیفی‌سازی مسابقات اسکواش در کشور، استان‌های کشور به دو منطقه غربی و شرقی تقسیم شدند، اضافه کرد: در منطقه غرب کشور نیز تیم ارومیه، دیباچی تهران و هیئت استان فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی به برگزاری مسابقه قهرمانی کشور در کیش خبر داد و گفت: این مسابقه از 17 تا 21 اسفندماه به میزبانی کیش برگزار می‌شود.

وی درباره ارزیابی انجام‌شده از وضعیت تیم اسکواش مازندران، بیان کرد: قبل از برگزاری مسابقات اسکواش مازندران در رتبه 18 کشوری قرار داشت.

نائب رئیس هیئت اسکواش مازندران ادامه داد: با پیگیری انجام‎شده و به‌دلیل برتری مازندران در دور رفت و برگشت مسابقات لیگ دسته یک کشور در حال حاضر رتبه چهارم کشوری در اختیار مازندران است.

رضازاده با اعلام اینکه برای ایجاد تحول در اسکواش استان اقدام به خرید دو بازیکن غیربومی کردیم، گفت: اشکان اتحادی و سهند قاصدآبادی از بازیکنان سرشناس اسکواش کشور هستند که به تیم مازندران پیوستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار