دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان حاد و پرخطر، در روزهای منتهی به نوروز 94 ، تعداد 490 معتاد از سطح شهر شیراز جمع آوری شدند.
کد خبر: ۱۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 31 March 2015
این طرح برای افزایش ضریب امنیت شهروندان و مسافران نوروزی و کاهش آمار سرقت اجرا شده است.
به گزارش تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان حاد و پرخطر، در روزهای منتهی به نوروز 94 ، تعداد 490 معتاد از سطح شهر شیراز جمع آوری شدند.
ابراهیمی، جمع آوری معتادان حاد و پرخطر را کمک به ایجاد آسایش روانی و پاک شدن چهره شهر دانست و افزود: این معتادان که 471 نفر آن ها مرد و 19 نفر آن ها زن هستند برای نگهداری و درمان به 11 مرکز منتقل شده اند.
وی گفت : با توجه به در دستور کار بودن گسترش و افزایش ظرفیت مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان، این کار که در سال گذشته با تعامل سازنده و موثر آغاز شده بود، امسال نیز تداوم خواهد داشت و امسال شاهد افزایش ظرفیت این مراکز خواهیم بود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود : با گسترش و افزایش ظرفیت این مراکز می توانیم تعداد بیشتری از معتادان را جمع آوری و نسبت به درمان آن ها اقدام کنیم تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در شهر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار