اداره کل هواشناسی استان فارس درباره بارش باران ، آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها به عشایر و مسافران هشدار داد .
کد خبر: ۱۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 31 March 2015
به گزارش تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر؛بر این اساس از عشایر کوچ رو ، مسافران نوروزی و ساکنین حاشیه رودخانه ها خواسته شده است از تردد در حاشیه رودخانه ها جدا خودداری کرده و آلات کشاورزی خود را ازحاشیه رودخانه ها دور کنند .
هواشناسی استان فارس اعلام کرد، بارندگی ها که از بامداد امروز دراستان آغاز شده تا 48 ساعت آینده ادامه دارد.
به گفته مدیرکل هواشناسی استان فارس این سامانه بارشی امروز مناطق شمالی و مرکزی استان را تحت تاثیر قرار می دهد و ازظهر چهارشنبه رگبار و رعد و برق به صورت پراکنده در سطح استان صورت می گیرد.
وی گفت: ممکن است این وضعیت از اواخر ساعات امروز تا ظهر فردا با وقفه و کاهش ابر همراه شود اما ازظهر چهارشنبه دوازدهم فروردین تا اوایل روز پنجشنبه سیزدهم فروردین افزایش ابر و بارش های پراکنده را شاهد هستیم.
مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت : از آنجا که بیشتر مناطق این استان وزش بادهای شدید را تجربه می کند و علاوه بر کاهش نسبی دما، احتمال بارش های رگباری پراکنده وجود دارد توصیه می شود که گردشگران از اسکان شبانه در چادر خودداری و در مکان های سرپوشیده اسکان یابند.
به گزارش اداره کل هواشناسی بررسی نقشه هـای پیش یابی بیانگر استمرار سامانه بارشی و ناپایداری به شکل افزایش ابر ، وزش باد ، رگبار باران ، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ است.
براساس نقشه های جوی سازمان هواشناسی و اعلام اداره کل هواشناسی فارس ، با فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در همه نواحی استان ، افزایش ابر ، رگبار به همراه بارندگی ، وزش باد پیش بینی شده است که امکان آبگرفتگی معابر و اختلال درآمد و شد در مناطق مسکونی و به ویژه در گردنه ها و نواحی کوهستانی وجود دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار