امام جمعه جهرم با اشاره به اجلاسیه منطقه‌ای اسلام ناب که در پایان هفته در جهرم برگزار می‌شود، گفت: این اجلاسیه به بررسی برداشت‌های مختلف از اسلام می‌پردازد.
کد خبر: ۱۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 03 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مردم باید محکم بر اعتقادات و حمایت از گروه مذاکره‌کننده بایستند در غیر این صورت طرف‌های مقابل حق ما را نمی‌دهند.

وی خطاب به طرف‌های غربی مذاکره گفت: اگر ما به مذاکرات خوب نرسیم، محکم ایستاده و حق خود را می‌گیریم.

وی با اشاره به آیه‌های 139 و 140 سوره آل‌عمران، افزود: در این سوره خدای متعال می‌فرماید سست و غمگین نشوید مؤمنان از همه بالاتر هستند و اگر شما یک ضربه از دشمن بخورید ضربه‌ای نیز می‌زنید.

امام‌جمعه جهرم خاطرنشان کرد: در پایان مذاکرات باید دید چه امتیازاتی واگذار و چه دستاوردهایی کسب کرده‌ایم و اگر این مهم مورد تأیید قوای مجریه، قضائیه و مهم‌تر از همه مقام معظم رهبری باشد، مردم نیز مطیع هستند.

وی با اشاره به بیانیه مطبوعاتی شب گذشته گروه 5+1 در لوزان، افزود: در پایان این مذاکرات که تا 3 ماه دیگر تمدید شد باید توجه کرد که عظمت ملت ایران و آرمان‌های دین اسلام حفظ شود.

حجت‌الاسلام دژکام با اشاره به اجلاسیه منطقه‌ای اسلام ناب که در پایان هفته در جهرم برگزار می‌شود، گفت: این اجلاسیه به بررسی برداشت‌های مختلف از اسلام می‌پردازد چیزی که امروز در دنیا به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه امروز دوره غصب سرزمین‌های اسلامی به پایان رسیده است، گفت: امروز بررسی ابعاد وهابیت تکفیری و شیعه انگلیسی برای ما لازم است چرا که این تفکر قصد ضربه زدن به جوانان ما را دارد و باید با جدیت این مسئله را تحلیل کرد.

حجت‌الاسلام دژکام با اشاره به اینکه اجلاسیه اسلام ناب با همت روحانیان جوان جهرم شکل گرفته است، افزود: نشست عمومی این اجلاسیه همزمان با شب میلاد حضرت زهرا (س) در مصلای جمعه جهرم برگزار می‌شود.

امام‌جمعه جهرم با اشاره به شهادت 60 کودک یمنی به دست عربستان، تجاوز عربستان به خاک یمن را محکوم و خاطرنشان کرد: به یاری خداوند یمن پیروز و حکومت آل سعود سرنوشتی مانند صدام دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار