مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: 26 طرح نیمه تمام ورزشی یزد در راستای اجرای قانون ماده 27 الحاق بودجه 94 آماده واگذاری و بهره برداری با مشارکت مردم است .
کد خبر: ۱۸۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 16 February 2016

به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی افزود: در سطح یزد 70 طرح نیمه تمام ورزشی وجود دارد و این آمادگی را داریم تا آنها را در هر مرحله از ساخت از طرح ، نقشه و اجرا و پیشرفت فیزیکی پنج تا 95 درصد و حتی سالن های ورزشی که برای تجهیزات نیاز به اعتبارات دارد را با واگذاری و مشارکت مردم به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد افزود: روش های واگذاری هم براساس روش های شناخته شده از جمله ساخت ، بهره برداری و انتقال ، پرداخت اجاره به سرمایه پذیر و انتقال ، تجهیز ، بازسازی ، مالکیت و بهره برداری و انتقال و واگذاری امتیاز قابل انجام است تا این پروژه ها با کاربری ورزشی به اتمام رسیده و به ارائه خدمات ورزشی به مردم بپردازد.
شریعتی خاطرنشان کرد: از همه مشارکت کنندگان درخواست داریم تا به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند و اعلام آمادگی کنند تا ما نیز تسهیلات و امکاناتی هم که در قالب قوانین و مقررات می توانیم به آنها ارائه دهیم به صورت شفاف به آنها اعلام کنیم.
وی تصریح کرد: در بحث ماده 6 الحاق بوجه 94 هم چندین مکان و زمین با کاربری ورزشی را به تجاری و مسکونی تبدیل نموده و برای فروش آماده می نماییم و در آمد به همان شهرستان برگشت داده خواهد شد و برای تکمیل پروژه های ورزشی هزینه می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: این آمادگی را داریم تا چنانچه متقاضی برای خرید اماکن باشد ، این تغییر کاربری را انجام خواهیم داد و درآمد حاصل فروش را برای تکمیل پروژه های همان شهرستان هزینه خواهیم کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار