مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در نظام رتبه‎بندی وزارت جهاد کشاورزی هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۱۸۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 23 February 2016

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در نظام رتبه‎بندی وزارت جهاد کشاورزی هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد.

به گزارش فارس،محمد کریمی از کسب رتبه سوم کشوری مدیریت گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در نظام رتبه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد انجام‌شده، هسته گزینش این سازمان حائز رتبه «خیلی خوب» در بین هسته‌های گزینش شد.

وی افزود: بر اساس شاخص‌هایی از جمله قانونمندی، هماهنگی با سازمان متبوع، ادارات تابعه و وزارتخانه جهاد کشاورزی و هماهنگی با هیئت عالی گزینش، شاخص سرعت عملکرد، حجم کار و مقبولیت هسته در بین مدیریت‌ها و سازمان‌های الحاقی و رضایتمندی ارباب‌رجوع این انتخاب انجام‌ شده است.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در خصوص شرح وظایف هسته گزینش بیان کرد: هسته گزینش از نظر سازمانی زیر نظر بالاترین مقام این سازمان فعالیت و پس از برگزاری آزمون‌های استخدامی اقدام به بررسی صلاحیت متقاضیان می‌کند.

وی در ادامه یکی دیگر از وظایف این واحد را بررسی صلاحیت افرادی که در راستای تصدی پست‌های مدیریتی دانست و ادامه داد: در زمان تغییر وضعیت استخدامی همکاران سازمان نیز از این واحد نظرخواهی انجام می‌شود.

کریمی با تأکید بر اینکه احراز صلاحیت افراد بر اساس ضوابط عمومی و در بعضی موارد بر اساس انتخاب اصلح انجام می‌شود، اظهار کرد: سلامت جسمانی، صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی، التزام عملی به احکام اسلام، اعتقاد به اصل ولایت فقیه و التزام به قانون اساسی، عدم اشتهار به فساد اخلاقی، عدم سابقه کیفری مؤثر، عدم وابستگی به گروه‌ها و احزاب معاند با نظام و عدم اعتیاد به مواد مخدر از جمله ضوابط عمومی برای احراز صلاحیت افراد است.

وی با اشاره به اینکه در گزینش افراد حال حاضر آنها و نه سوابق قبلی ملاک عمل است، افزود: هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی در سال 91 رتبه نهم کشور، در سال 92 رتبه دهم و در سال گذشته رتبه سوم کشور را کسب کرد که این موضوع نشان‌دهنده رشد و شکوفایی این واحد در سال اخیر بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار