مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی فارس از افزایش سه درصدی مصرف بنزین طی ۱۱ ماه سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶ 05 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از مهر،علیرضا امین با اعلام اینکه روزانه در حدود۴.۵میلیون لیتر شامل بنزین معمولی وسوپر دراستان مصرف می شود، بیان داشت: از این مقدار کمتر از دو میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر، در شیرازمصرف می شود که تلاش داریم ازابتدای سال جاری بنزین یورو ۴ را به مصرف استان اضافه کنیم.

وی افزود: براساس آمارها در ۱۱ ماه سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۴۷۲ میلون لیتر بنزین در استان توزیع شده که در مقایسه با سال های گذشته با افزایش ۳ درصدی روبرو بوده ایم.

امین توان تامین بنزین استان از طریق پالایشگاه شیراز را ۴۰ درصد اعلام کرد وگفت: مابقی سوخت استان رااز پالایشگاه های دیگر در کشور تامین می کنیم.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی فارس با بیان اینکه درشیراز با کمبود جایگاه های سوخت در غرب شهر مواجه هستیم، افزود:در حال حاضر از طریق ۶۶ جایگاه خصوصی ودولتی سوخت خودروهای کلانشهر شیراز تامین می شود که مهمترین علت کمبود جایگاه در غرب شیراز گران بودن زمین برای ساخت وساز است.

وی دلیل پر ازدحام بودن برخی جایگاه های کلانشهر شیراز را تنها موقعیت محلی وکمبود جایگاه در منطقه اعلام کرد وافزود: تمامی جایگاه های توزیع سوخت از بنزین استاندارد برخوردارهستند.

امین در بخش دیگری از سخنان خود بیشترین مقدار مصرفی بنزین در کلانشهر شیراز در ایام نوروز را در یکم فروردین ماه سال جاری اعلام کرد وگفت:در شروع سال جاری ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار لیتر در این روز بنزین استفاده شد که در مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴۳ درصدی مواجه بودیم که در مجموع از ۲۶ اسفندماه تا ۷ فرودین ماه سال جاری ۹ درصد افزایش توزیع بنزین در شیراز داشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار