سرمربی تیم ملی شمشیربازی جوانان ایران و افتخار آفرینان ورزش یزد در میزگردی با عنوان ورزشکاران و مشارکت حداکثری در انتخابات در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز یزد به بیان دیدگاه های خود درباره انتخابات پیش رو پرداختند.
کد خبر: ۱۸۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 25 February 2016

به گزارش تابناک یزد،در این میزگرد حمیدرضا شیر سرمربی تیم ملی شمشیربازی جوانان ایران با اشاره انتخابات هفتم اسفندماه بر مشارکت حداکثری جامعه ورزش در انتخابات تاکید کرد .

همچنین محمدحسن صدیقی دبیر هیات شمشیربازی استان یزد و از داوران و مربیان بین المللی این رشته و حمید بهزادپور دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی دیدگاه های خود را درباره اهمیت حضور حداکثری ورزشکاران در انتخابات ، انتظارات از نمایندگان و ویژگی های نامزد اصلح مطالبی را مطرح کردند.
** نمایندگان مجلس همیشه به فکر ورزش و ورزشکاران باشند
سرمربی تیم ملی شمشیر بازی جوانا ایران گفت: از نمایندگان مجلس انتظار می رود که نه تنها در زمان رای گیری بلکه در طول سال و مقاطع مختلف نیز به فکر ورزش و ورزشکاران باشند و آنها را فراموش نکنند .
حمیدرضا شیر اظهار کرد: نامزد مجلس برای توفیق در انتخابات ابتدای کار خیلی جدی از ورزش استفاده می کنند و تبلیغات انجام می دهند ولی بعد از کسب آرا این وضعیت کمرنگ و ورزشکاران فراموش می شوند .
وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید نه تنها در زمان تبلیغات که همواره ورزش را به عنوان یک امر مهم در کنار سایر مسائل اجتماعی جدی بگیرند و در عمل برای ارتقا ورزش و جامعه ورزشکاران بکوشند .
کارشناس جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد ادامه داد: ما از کسی که برای مجلس به عنوان نماینده مردم انتخابا می شود نگاه ویژه به ورزش و ورزشکاران داشته باشد.
شیر گفت: نمایندگان مجاس شورای اسلامی باید ورزش را بخاطر ابعاد گسترده ای که در تامین سلامتی ، نشاط و غیره دارد همواره در طول مسئولیت خود در اولویت خاص قرار دهند .
سرمربی تیم ملی شمشیربازی جوانان تاکید کرد: ثمره ورزش افراد مختلفی را در جامعه شامل می شود و خروجی زیادی در زمینه های گوناکون دارد لذا باید یک نگاه خاص به آن داشت .
شیر خاطرنشان کرد: انتخابات در کشور ما از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است چون برای تعیین سرنوشت خود و جامعه حضور در تصمیم گیری است و باید همواره به آن عنایت ویژه داشت .
وی افزود: در موضوع انتخابات باید هم به مشارکت جدی و بالا توجه داشت و هم باید در انتخاب فرد اصلح و شایسته برای حضور در مجلس شورای اسلامی جدی وارد عرصه شد .
این مسئول اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اصل بازوی توانمند قوه مجریه کشور محسوب می شوند لذا جامعه ورزش و قهرمانان باید ضمن مشارکت در انتخابات در انتخاب فرد اصلح دقت کنند .
شیر ادامه داد: ورزشکاران در کنار سایر قشرهای جامعه هر برگی که به صندوق اخذ آرا در هفتم اسفندماه می ریزند مشارکت در تعیین سرنوشت خود و جامعه اسلامی محسوب می شود .
وی تصریح کرد: مهمترین شاخص برای انتخاب کاندیدای اصلح در هفتم اسفندماه قطعا تجربه کاری او است که باید در اولویت قرار گیرد و بر اساس آن نسبت به انتخاب نماینده شاخص اقدام کرد.
شیر افزود: باید عملکرد یک نماینده در حوزه ورزش به دقت مورد بررسی قرار گیرد که وی در این بخش چه دغدغه هایی داشته و تاکنون برای موفقیت ورزش در رشه های مختلف چه گام های عملی برداشته است .
** جامعه ورزشی با قدرشناسی از خدمات نظام حضور گسترده ای در انتخابات خواهند داشت
دروازه بان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی نیز گفت: برگزاری انتخابات در کشور ما از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهیدان و ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام نصیب ملت ما شده است.
حمید بهزاد پور افزود: مردم ما و جامعه ورزشکاران و ملی پوشان باید قدر این نعمت بزرگ را دانسته و بصورت گسترده در دو انتخابات هفتم اسفندما شرکت نمایند و آگاهی و بصیرت خود را به همگان نشان دهند.
وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه بزرگ و تعیین سرنوشت است اظهار کرد: مشارکت در این عرصه فرصتی برای نشان دادن عشق و علاقه به اهداف آرمان انقلاب اسلامی و موفقیت نظام در زمینه های مختلف است.
دروازه بان تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد گفت: مردم و ورزشکان ضمن مشارکت جدی در این حماسه سیاسی باید سوابق نامزدهای انتخاباتی را بررسی و با آگاهی بهترین نفر برای نمایندگی مجلس دهم انتخاب کنند.
بهزاد پور تصریح کرد: نامزد اصلح کسی است که مردمی ، دلسوز، پیگیر ، آشنا به مسائل مختلف و در خدمت مردم و جامعه اسلامی باشد و همواره برای حل مسائل از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
وی اضافه کرد: نماینده واقعی کسی است که ورزش را بشناسد مشکلات آنها را بررسی کند و در عمل نشان دهد که دلش برای مسائل ورزشکاران می سوزد.
این ورزشکار افزود: نامزد انتخابات نباید فقط در ایام تبلیغات به فکر ورزشکاران باشد بلکه باید در طول دوران نمایندگی از حقوق ورزشکاران و ملی پوشان دفاع کند و ورزش را اولویت مسائل خود قرار دهد و اگر این امر توسط وی صورت گیرد شاهد توسعه همه جانبه ورزش و رفع نیازهای آنها خواهیم بود.
** نماینده مجلس باید در عمل برای ورزش تلاش کند
مربی و داور بین المللی شمشیربازی ایران گفت: شرکت گسترده آحاد مردم بخصوص ورزشکاران در رشته های مختلف در انتخابات هفتم اسفندماه بسیار دارای اهمیت است .
محمدحسن صدیقی افزود: انتخابات در اصل همان عرصه مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای است لذا باید ورزشکاران از این حق بزرگ خود بنحو شایسته استفاده کنند .
وی اظهار کرد: مجلس در کشور ما از اهمیت و جایگاه بس والایی برخوردار است چون بازوی توانمند دستگاه اجرایی کشور است و دولت مجری قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی است .
دبیر هیات شمشیربازی استان یزد خاطر نشان کرد: ورزشکاران باید درکنار مردم ضمن حضور گسترده در انتخابات پیش رو نسبت به انتخاب فرد اصلح از میان کاندیداها اقدام کنند .
صدیقی گفت: کسی که به عنوان نماینده مردم وارد مجلس می شود باید دلسوز ، اصلح و یک بینش مناسب و همیشگی به رشته های مختلف ورزشی داشته باشد و این را در عمل ثابت کند .
مربی بین اللمللی شمشیربازی ایران تصریح کرد: شهر یزد به یک نماینده توانمند نیاز دارد که بیش از گذشته مسئله ورزش را در کنار مسائل جدی بگیرد و همواره به فکر ارتقای آن در سطح کشور باشد .
صدیقی خاطر نشان کرد: نماینده نباید تنها در وقت برگزاری انتخابات به دنبال ورزش و ورزشکاران باشد بلکه باید بعد از انتخاب شدن تا پایان دوره نمایندگی ورزش را در اولویت خویش قرار دهد .
دبیر هیات شمشیربازی استان یزد گفت: نماینده باید خیلی جدی و عملی برای ورزش دل بسوزاند و نسبت به جذب اعتبارات و امکانات مورد نیاز خیلی تلاش کند و یک دید مثبت به ورزش داشته باشد .
صدیقی افزود: از نماینده مجلس توقع داریم در سطح کلان نیز در مجلس و جاهای دیگر در ورزش کم نیاورد و بسیار قوی و جدی برای توفیق در عرصه های مختلف که مرتبط با ورزش است بکوشد .
یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری یک نماینده و در مجلس شورای اسلامی چهار نماینده دارد که برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات خبرگان در استان دو نفر و برای انتخابات مجلس 78 نفر تایید صلاحیت شده اند.
البته با انصراف سه نامزد تاییدصلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد شمار نامزدهای این انتخابات در استان به 93 نفر رسید.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار