رسانه‌ها و خبرگزاری‌های لرستان با استقرار در استانداری در هفتم اسفند آخرین اخبار انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره خبرگان رهبری را پوشش خبری می‌دهند.
کد خبر: ۱۸۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 26 February 2016

به گزارش خبرنگار تابناک  در خرم‌آباد، همزمان با روز انتخابات در هفتم اسفندماه 70 رسانه و خبرگزاری لرستان با استقرار در محل ستاد انتخابات استان این رویداد و حماسه بزرگ سیاسی و تاریخی ایران را به طور ویژه پوشش خبری خواهند داد.

در این راستا کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان زمینه و شرایط مناسب برای حضور خبرنگاران و عکاسان و انجام فعالیت‌های مرتبط با پوشش خبری انتخابات را فراهم کرده است.

محل مناسب، سیستم‌های رایانه‌ای و سه خط اینترنت پر سرعت برای فعالیت و حضور خبرنگاران اصحاب رسانه و عکاسان خبری در استانداری لرستان مشخص و آماده شده است.

همکاری مناسب میان خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات زمینه انعکاس شفاف و اطلاع‌رسانی به موقع پوشش خبری این رویداد بزرگ و تاثیرگذار را ایجاد می‌کند.

در هفته گذشته از تمامی رسانه‌های استان برای حضور در محل ستاد انتخابات دعوت شده و بنابر ارائه مدارک از طرف فعالان خبری، برای فعالان 70 رسانه کارت حضور در ستاد انتخابات صادر شده است.

143 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان در حال حاضر برای راهیابی به 9 کرسی مجلس فعالیت تبلیغاتی می‌کنند.

در حال حاضر یک میلیون و 409 هزار و 36 واجد شرایط شرکت در انتخابات در لرستان وجود دارد که از این مجموع 82 هزار و 815 نفر رای اولی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار