مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان از راهیابی تولیدات زنجان به جشنواره فیلم 100 خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 28 February 2016
میثم سیفی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: دو اثر از تولیدات حوزه هنری زنجان به مرحله مسابقه دهمین جشنواره فیلم کوتاه 100 ثانیه راه یافتند.

وی با بیان اینکه دو اثر «رحمت توری» به کارگردانی بهزاد علوی به جشنواره فیلم 100 راه یافته است، بیان کرد: این فیلم در خصوص صیادی است که طبق روال هر ماه همانند مردم دیگر برای صید ماهی کنار دریاچه می‌رود ولی صیدی متفاوت از دیگران دارد.

سیفی ادامه داد: همچنین فیلم کوتاه «دو راه حل برای یک مسئله» به کارگردانی مشترک جبار اوجاقلو و مجتبی حیدری از تولیدات حوزه هنری زنجان نیز در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه 100 در مرحله مسابقه حضور خواهد داشت.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان ادامه داد: همچنین یک اثر دیگر به کارگردانی مشترک جبار اوجاقلو و مجتبی حیدری با عنوان «چراغ‌های رابطه» به مرحله مسابقه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه 100 راه پیدا کرده است.

سیفی خاطرنشان کرد: امسال 8 فیلم کوتاه در قالب مستند، پویانمایی، داستانی و تجربی توسط حوزه هنری زنجان تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور افزایش کیفی فیلم‌های تولیدی استان جلسه اکران هفتگی فیلم کوتاه در حوزه هنری استان زنجان انجام می‌شود، تصریح کرد: این برنامه روزهای چهارشنبه با هدف نمایش آثار جدید تولید شده در کشور و با هدف ارتقای سطح فیلم‌بینی هنرمندان استان برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار