مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به میزبانی شیراز برای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۶ گفت: تمامی امکانات زیرساختی شیراز برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۶ آماده است.
کد خبر: ۱۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 05 April 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از تسنیم؛غلامرضا کمانه، با اشاره به فراهم بودن امکانات زیرساختی شیراز برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2016 اظهار داشت: سالن شهید دستغیب و سالن‌های مجاور آن برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آماده است و سالن 6 هزار نفری و خانه کشتی شیراز نیز تا سال 2016 تکمیل می‌شود.

وی گفت: سالن 6 هزار نفری شیراز تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل 17.5 میلیار د تومان اعتبار نیاز دارد که امید است تا زمان برگزاری مسابقات به اتمام برسد.

کمانه با بیان اینکه در صورت تکمیل نشدن این سالن دیگر امکانات و سالن‌های ورزشی شیراز برای برگزاری مسابقات آماده است، افزود: منابع و اعتبارات استانی برای برگزاری و آماده کردن امکانات ورزشی شیراز کافی نیست و باید فدراسیون کشتی و وزارت ورزش در این زمینه تسهیلات لازم را در اختیار استان فارس قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برگزاری مسابقات جهانی را یک دانشگاه فنی در زمینه کشتی برای جامعه ورزشی استان و کشور دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر این امر در زمینه توسعه گردشگری و توریسم ورزشی نیز بسیار مهم است.

کمانه گفت: زمان برگزاری مسابقات هنوز از سوی فدراسیون جهانی کشتی اعلام نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار