معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی امنیت و جمهوریت نظام را بیمه کردند.
کد خبر: ۱۸۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 04 March 2016

معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی امنیت و جمهوریت نظام را بیمه کردند.

به گزارش ایسنا، "محمود رضا عراقی" در ستاد خدمات سفر استان، با بیان اینکه برگزاری پرشور انتخابات در 7 اسفند نشان از آگاهی و هوشیاری مردم دارد، اظهار کرد: این حضور نشان‌دهنده پایبندی مردم به ارزش‌هاست بنابراین مسئولان و نمایندگان منتخب باید در جهت ارتقاء زندگی مردم و تامین خواسته‌های آنها بکوشند.

وی در خصوص خدمات سفرهای نوروزی هر دستگاه تاکید کرد: مسئولان ضمن اجرای موارد روتین که جزو وظایف ذاتی هر دستگاه است، به چالش‌ها و موارد پنهانی که اغلب مغفول می‌ماند نیز توجه داشته باشند.

عراقی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص آب‌وهوایی استان، مدیریت بحران باید در حالت آماده‌باش قرار بگیرد چرا که بارش باران در اوایل بهار در استان همدان همیشگی بوده است.

وی به تامین سوخت مناسب در استان، اسکان مسافران توسط شهرداری و آموزش و پرورش و اطلاع‌رسانی دائم در خصوص گردشگری از طریق رادیو و سایر رسانه‌ها پرداخت و افزود: اهمیت اطلاع‌رسانی باید در کمیته تبلیغات به خوبی روشن باشد به طوریکه این تبلیغات به شکل حرفه‌ای پرمغز و کوتاه انجام گیرد.

عراقی در خصوص بسته‌های اعطایی به مردم بیان کرد: نیاز اصلی مردم نقشه و اطلاعات عمومی خاص در رابطه با شهر است بنابراین نباید هزینه‌های اضافی صورت بگیرد و مردم را سردرگم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار