راه‌اندازی بیمارستان آموزشی و دانشکده پزشکی در آمل مورد تاکید و حمایت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۸۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 29 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، شهرستان آمل با جمعیت 385 هزار نفری دارای 25 هزار دانشجو در بیش از 20 موسسه دانشگاهی بوده که مسئولان امر از دیرباز تلاش برای مجوز سومین دانشکده دولتی را در دستور کار دارند.

راه‌اندازی دانشکده پزشکی با وجود 200 پزشک متخصص در رشته‌های مختلف در این شهرستان تاکید بر راه‌اندازی دانشکده پزشکی از سوی نماینده مردم آمل و لاریجان در دوره‌های فعالیتش مورد توجه بوده است.

این تلاش به گونه‌ای بوده که طی سفر هئیت دولت و ریاست جمهوری به استان مازندران وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان وزیر معین به شهرستان آمل آمده بود که در جلسه شورای اداری این شهرستان با پیشنهاد و تاکید نماینده آمل در مجلس بر راه‌اندازی دانشکده پزشکی، ایجاد تحقق این امر بر راه‌اندازی بیمارستان آموزشی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزیر بهداشت مطرح شد.

طرح درخواست راه‌اندازی دانشکده پزشکی پس از پیگیری از سوی باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در وزارت بهداشت  مطرح و تلاش‌های نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس، فرماندار ویژه شهرستان آمل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی و حمایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی دانشکده پزشکی در واحد آیت الله آملی و حمایت از راه‌اندازی بیمارستان دانشکده پزشکی مورد تاکید قرار گرفت.

حمایت رئیس دانشگاه آزاد از توسعه واحد آیت الله آملی

معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی بیمارستان آموزشی و دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی را مورد حمایت و تأکید قرار داد.

باقر لاریجانی با بیان اینکه  وجود دانشکده پزشکی در شهر آمل از نیازها و خواسته‌های دیرینه مردم فرهیخته این شهر بوده است گفت: این مهم  با حمایت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تلاش فرماندار شهرستان آمل و رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی و حمایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مورد پیگیری قرار گرفته و مردم شهرستان آمل به زودی از مزایای دانشکده و بیمارستان برخوردار خواهند شد.

رئیس واحد آیت الله آملی نیز با تقدیر از پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی بیمارستان آموزشی و دانشکده پزشکی در آمل, بیان کرد: هیئتی به طور دائمی از متخصصان گروه پزشکی کار را پیگیری کنند.

فاضل لاریجانی  گفت: شهرستان آمل با بیش از 200 پزشک متخصص در رشته‌های مختلف می‌توانند مرکز آموزشی فعال و بالنده‌ای در حوزه پزشکی شود.

پس از حضور هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزشی پزشکی در شهرستان آمل و طرح درخواست راه‌اندازی دانشکده پزشکی پس از پیگیری باقر لاریجانی از این درخواست در وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و تلاش‌های فرماندار ویژه شهرستان آمل و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی و حمایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی دانشکده پزشکی در واحد آیت الله آملی و حمایت از راه اندازی بیمارستان دانشکده پزشکی مورد تاکید قرار گرفت.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار