فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری از شناسایی و دستگیری اعضای شبکه قاچاق چوب در جنگل های بندپی غربی بابل خبرداد و گفت : هفت نفر از اعضای این گروه شناسایی ودستگیر شدند .
کد خبر: ۱۹۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 01 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ اسحاق محسنی ادامه داد : با دستگیری این افراد یکی از شبکه های گسترده قاچاق چوب در جنگل های مازندران متلاش شد . 


وی در خصوص چگونگی دستگیری قاچاقچیان چوب گفت: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت گروهی که با دراختیارگرفتن اسب و قاطر و اره موتوری قصد قطع و تبدیل درختان به چوب را داشتند ، ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند . 


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری ادامه داد : پس از ساعتها انتظار ، 9 نفر قاچاقچی با در اختیار داشتن امکانات قطع و حمل چوب درخت در حال عزیمت به روستای دیوا بند پی غربی بابل بودند که سه نفر به همراه بخشی از این امکانات دستگیر شدند .


وی ادامه داد : با دستور دادستان شهرستان بابل ، مابقی اعضای این شبکه قاچاق چوب نیز با دستور دادستان شهرستان بابل دستگیر و پس از تکمیل پرونده ، تحویل مراجع قضایی و باصدور قرار موقت روانه زندان شدند. 


حوزه منابع طبیعی بندپی غربی که برخوردار از جنگل های انبوه با فراوانی گونه های درختان نادر و کمیاب است تاکنون از آسیب افراد سودجو و فرصت طلب در امان ماند که می توان اقدام بموقع یگان حفاظت از منابع طبیعی مازندران –ساری برخورد و متلاشی کردن اعضای این شبکه قاچاق چوب را گامی موثر ومهم برای کنترل و جلوگیری از قاچاق چوب دراین جنگل ها برشمرد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار