استاندار لرستان
هوشنگ بازوند استاندار لرستان گفت : باید خدمات مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی استان لرستان ارائه شود، زیرا نوعی تبلیغ برای توسعه گردشگری استان است.
کد خبر: ۱۹۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲ 02 March 2016

به گزارش تابناک لرستان،هوشنگ بازوند استاندار لرستان گفت : باید خدمات مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی استان لرستان ارائه شود، زیرا نوعی تبلیغ برای توسعه گردشگری استان است.

وی که در جلسه کارگروه گردشگری لرستان سخن می گفت با اشاره به لزوم ایجاد تمهیدات لازم برای اسکان و اسقبال از مسافران نورزوی در لرستان عنوان کرد: ستاد تسهیل نوروزی استان ویترین عملکرد دستگاههای استان در رابطه با ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

بازوند با اشاره به لزوم ارائه خدمات لازم به مسافران و مهمانان نوروزی استان لرستان تصریح کرد: در این راستا دستگاههای اجرایی عضو ستاد تسهیل باید اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار لرستان به برگزاری همایش شهرداران استان برای برنامه ریزی ایام نوروز در سطح شهر های لرستان اشاره کرد وگفت: در این راستا معاون عمرانی استانداری لرستان موظف بوده که نسبت به برگزاری این همایش و ارائه راهکارها و برنامه های لازم به شهرداران اقدام کند.

بازوند با تاکیدبر لزوم برگزاری ستادهای تسهیلات نوروزی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با حضور فرمانداران شهرستانهای مختلف یادآوری کرد: گزارش عملکرد کمیته های ستاد تسهیلات نوروزی باید هر دو روز یک بار به معاون عمرانی استانداری لرستان ارائه شود.

استاندار لرستان با یادآوری بر لزوم برپایی نمایشگاه صنایع دستی لرستان از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان اشاره کرد: این نمایشگاه باید در تاریخ ۲۶ ام اسفندماه در محل باغ گلستان برپا شود.

هوشنگ بازوند با تصریح اینکه درایام نوروز سال ۹۵ سه بازرس ویژه از سوی استانداری عملکرد دستگاههای اجرایی عضو ستاد تسهیل را مورد رصد قرار خواهند داد اظهارکرد: در این راستا این دستگاهها باید همه تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی استان بی اندیشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار