سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه با معرفي و تجليل از برترين‌ها با حضور "محسني اژه‌اي" معاون اول قوه قضائيه در يزد به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۱۹۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 02 March 2016
به گزارش تابناک یزد، اين رقابت‌ها با حضور 190 نفر از نمایندگان قرآنی دادگستری‌های کل کشور و دستگاهای وابسته به قوه ‌قضائیه به مدت دو روز در يزد برگزار شد.

در پايان اين مسابقات كه در دو بخش آقايان و بانوان در در چهار رشته قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم پيگيري شد، 48 نفر به عنوان نفرات برگزيده معرفي و تجليل شدند.

در بخش آقايان و در رشته حفظ كامل قران مجيد، "محمدعلي اسلامي" از تهران و "مهدي عسكري آراني" از هرمزگان به عنوان نفرات برتر معرفي شدند، در حفظ 20 جزء نيز "عباس فلاح يخداني" از يزد اول شد و "محمدهادي اسلامي" از تهران و "احمد بايگان" از مركز حفاظتي قوه قضائيه به ترتيب دوم و سوم شد.

اين مسابقات در رشته حفظ 10 جزء آقايان با معرفي "حسين ابراهيمي" از آذربايجان، "عليرضا محمدي" از ديوان عدالت تهران و "روح الله فراتي" از سمنان به عنوان نفرات اول تا سوم دنبال شد.

در حفظ پنج جزء هم "علي اوسط رستمي" از خراسان شمالي به عنوان نفر اول معرفي شد و "محمدحسن شهبازي" از خراسان رضوي و "اميرحسين نقاشيان" از زنجان نيز در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند.

در رشته ترتيل آقايان نيز "محمدجواد مهدي‌آهويي" از قزوين و "سعيد جناب‌زاده" از ستاد عناوين برتر را به خود اختصاص دادند و در رشته مفاهيم به ترتيب "شكيب غلامي" از گلستان، "بهروز گودرزي" از لرستان و "رحمت الله جعفري" از هرمزگان، اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت بخش آقايان، "مصطفي ملكي" از خراسان جنوبي، "محمد بهرامي" از لرستان، "رضا صباغي" از تهران و "سيدرضا ساداتي" از آذربايجان شرقي به عنوان نفرات برگزيده معرفي و تجليل شدند.

در بخش خواهران و در رشته حفظ كل قران، "معصومه طلايي" از خراسان شمالي،‌"سيده صديقه هاشمي" از حراسان جنوبي و "نفسيه جزمين" از اصفهان به ترتيب اول تا سوم معرفي شدند.

به نقل از ایسنا،در رشته حفظ 20 جزء، "مريم محمدي" از زنجان، "زهرا ملاابراهيمي" از اصفهان و "سميه كيكاوسي" از سمنان، اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 10 جزء هم به ترتيب عناوين نصيب "زهرا جعفري" از گيلان، "كوثر صباغيان" از تهران و "طاهره بختياري" از بوشهر، شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار