فرماندار شيراز با انتشار بيانيه‌اي، شايعه منتشر شده در فضاي مجازي مبني بر دخالت فرمانده سپاه فجر استان فارس در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و اعلام نتايج آن را تكذيب كرد.
کد خبر: ۱۹۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 02 March 2016
در پي انتشار برخي شايعات در خصوص دخالت فرمانده سپاه فجر استان فارس در اعلام نتايج انتخابات، حيدر عاليشوندي، با صدور بيانيه‌اي اين موضوع را تكذيب كرد.

در بيانيه صادر شده از سوي فرماندار و رئيس ستاد انتخابات شهرستان شيراز آمده است؛

با سلام و درود بر ارواح طیبه شهدای گرانقدر و امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و سپاس ویژه از ملت همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی و خصوصا فارسیان به ویژه مردم شهید پرور شهرستان شیراز به جهت مشارکت حداکثری در انتخابات اخیر.

از آن جهت که در بحبوحه برگزاری این انتخابات شایعات و مطالبی در خصوص دخالت فرماندهی سپاه فجر فارس در امر اعلام نتایج در فضای مجازی منتشر گردید، بنده لازم می‌دانم ضمن تکذیب این موارد اعلام نمایم که سپاه فجر فارس و فرماندهی محترم و مقتدر آن، همچون گذشته در نهایت بی‌طرفی و با نگاهی فراجناحی دست در دست برگزار کنندگان این فرآیند، تمام توان خود را در راستای تامین امنیت و هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات به کار بسته و اینگونه شایعات کذب نخواهد توانست ساحت مطهر و مقدس سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی را خدشه دار نماید.

اینجانب ضمن تاکید بر پیگیری این اقدام غیر اخلاقی، عاملان آنرا به رعایت تقوای الهی دعوت نموده و برای کلیه نیروهای مسلح و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، سربازان گمنام امام زمان، بسیجیان سلحشور، اعضای محترم هیئت نظارت، عوامل اجرایی و همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات، توفیقات روز افزون را از درگاه احدیت خواستارم.

حیدر عالیشوندی، فرماندار شهرستان شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار