معاون فرماندار چرداول گفت: مردم ضمن مراقبت کامل از منازل خود و حفظ نکات ایمنی، در صورتی‌ که قصد مسافرت دارند سفر خود را به نزدیک‌ترین پاسگاه‌ و کلانتری انتظامی اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۹۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 05 March 2016
معاون فرماندار چرداول گفت: مردم ضمن مراقبت کامل از منازل خود و حفظ نکات ایمنی، در صورتی‌ که قصد مسافرت دارند سفر خود را به نزدیک‌ترین پاسگاه‌ و کلانتری انتظامی اطلاع دهند.

به گزارش تابناک ایلام،«الیاس فتاحی» در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان چرداول اظهار کرد: این شهرستان به ‌عنوان یکی از مبادی ورود به استان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور آمادگی لازم را داشته لذا باید خدمات‌دهی در آن به نحو مطلوب صورت گیرد تا مسافران نوروزی برای دیدن مابقی استان رغبت داشته باشند. 

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های عضو ستاد سفر بر اساس نوع مأموریت موظف هستند زمینه میزبانی و استقبال شایسته از گردشگران نوروزی را فراهم کنند افزود: آموزش‌وپرورش باید فضاهای آموزشی را برای اسکان گردشگران آماده‌ کرده و امکانات اولیه مورد نیاز را در اختیار آن‌ها قرار دهد ضمن اینکه باید کنترل‌های لازم پیش از ورود مهمانان نوروزی به این فضاها انجام شود تا گردشگران نوروزی با مشکلی مواجه نشوند.

 فتاحی خاطرنشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت موظف است نظارت و کنترل دقیق بر بازار در خصوص قیمت‌ها و همچنین کنترل کیفی موادغذایی و رعایت استانداردها را داشته باشد و همچنین پلیس‌راه و راهور و جمعیت هلال‌احمر باید نسبت به استقرار گروه‌های خود در مکان‌های تعیین‌ شده در ورودی‌ها و مکان‌های خاص شهرستان اقدام کنند و نیروی انتظامی نیز با اندیشیدن تدابیر لازم امنیت مسافران و گردشگران نوروزی را تأمین کند.

معاون فرماندار چرداول تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان نیز موظف است وضعیت بهداشتی و امکانات اسکان و تغذیه مجتمع‌های بین‌راهی، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها را کنترل و نظارت کند. 

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت و دامپزشکی نیز در خصوص عرضه مواد غذایی و به ‌ویژه عرضه گوشت قرمز و مرغ در سطح شهرستان و کشتارهای غیرمجاز و فروش محصولات گوشتی در کبابی‌ها و رستوران‌های بین‌راهی دقت و نظارت لازم را به عمل‌آورند.

فتاحی با بیان اینکه شهرداری‌ها نیز موظف شده‌اند نسبت به زیباسازی فضای شهرها و روستاهای هدف گردشگری شهرستان اقدام کرده و در این زمینه به‌ منظور هماهنگی بیشتر جلساتی در نظر گرفته ‌شده ادامه داد: بروشور و سی‌دی‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای گردشگران و مسافران نوروزی در خصوص معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری شهرستان تهیه و در ایام نوروز توزیع می‌شود.

معاون فرماندار چرداول از مردم خواست تا ضمن مراقبت کامل از منازل خود و حفظ نکات ایمنی در صورتی ‌که قصد سفر دارند به نزدیک‌ترین پاسگاه‌های انتظامی سفر خود را اطلاع دهند./م


منبع:ایسنا



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار