امام جمعه مهریز:
امام جمعه مهریز گفت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دشمنان نظام را مایوس کردند.
کد خبر: ۱۹۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 05 March 2016
 به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر مهریز افزود: ملت ایران باوجود تبلیغات گسترده و دامنه دار دشمنان در هفتم اسفندماه خیلی پرشور در پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند .
وی ادامه داد: مردم فهیم و ولایی در هفتم اسفندماه بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی با امام راحل (ره) ، ولایت فقیه ، شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی بیعت کردند .
امام جمعه مهریز اظهار کرد: خوشا به حال ملت قهرمان و فهیم و ولایی ایران که بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات عشق و علاقه قلبی خود را به انقلاب اسلامی و نظام ارزشی خود نشان دادند .
برهان گفت: پیام مشارکت گسترده آحاد ملت ایران در پای صندوق های اخذ رای تو دهنی به دنیای استکباری ، آمریکا و دشمنان قسم خورده این امت و کشور بود که شایسته انجام گرفت .
امام جمعه مهریز از نامزدهای انتخابات و همچنین هواداران آنها که درطول برگزاری انتخابات به قانون پایبند بوده و از تخریب دیگران بصورت جدی و عملی پرهیر کزده اند قدردانی نمود .
برهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این انتخابات شاهد یک رقابت سالم بین نامزدهای انتخابات بودیم که بدون تخریب وظایف و برنامه های خود را بصورت قانونی و درست انجام دادند .
امام جمعه مهریز تصریح کرد: انتخابات در کشور ما بر خلاف غرب و اروپا بر حسب یک وظیفه دینی برگزار می شود که در این زمینه ما شاهد رعایت مقررات و پایبندی تمامی افراد به وظایف شرعی بودیم .
ایرنا یزد، برهان همچنین با اشاره به آیات و روایات در خصوص عاقبت به خیری و وظایف خردمدان جامعه مطالبی ایراد و تاکید کرد: حرکت در مسیر حق ، اقامه نماز ، خدا ترسی ، داشتن خشوع ، احترام به دیگران و غیره از عمده ثمرات عاقبت به خیری است .
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار