رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی گفت: نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بیلیارد قهرمانی کشور فروردین‌ماه در اراک برگزار می‎شود.
کد خبر: ۱۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 06 April 2015

یاسر بقایی با اشاره به این مسابقات اظهار داشت: در این دور از رقابت‌ها 130 ورزشکار از سراسر کشور حضور داشته و با یکدیگر رقابت میکنند.

وی افزود: در این مرحله از مسابقات 5 بازیکن از استان مرکزی حضور داشته و با دیگر رقیبان خود به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی تصریح کرد: این رقابت‌ها در 4 مرحله برگزار شده و 16 نفر برتر در پایان رقابت‌ها به اردو تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی اسیا دعوت می‌شوند.

بقایی با اشاره به زمان این مسابقات گفت: مسابقات رنکینگ بیلیارد قهرمانی کشور، اسنوکر، 22 لغایت 29 فروردین ماه 94 در مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک برگزار می‌گردد.

وی افزود: علی عابدی بهترین اسنوکر باز استان مرکزی سال گذشته جایگاه هفدهم رنکینگ کشور را کسب کرده که امیدواریم امسال با توجه به آمادگی بازیکنان این رتبه ارتقا یابد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی تصریح کرد: کسانی که اکنون در استان مرکزی در خدمت ورزش بیلیارد هستند در راه پیشرفت این رشته و پرورش ورزشکاران نام‌آور تلاش می‌کنند.

بقایی با اشاره به برنامه ارتقاء بیلیارد در استان گفت: کمیته‌های تخصصی هیئت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی نیز به منظور ارتقاء جایگاه این رشته ورزشی و آموزش تخصصی و حرفهای ورزشکاران علاقمند با حضور متخصصان و کارشناسان تربیت بدنی و علوم ورزشی تشکیل می‌شود.

وی افزود: حیدری نژاد، امیر سرخوش و افشین عبدالمحمدی هر 3 از تهران جایگاه‌های اول تا سوم رنکینگ سال 93 کشور را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار