حامد عطائی مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت
به گزارش آینانیوز، حادثه مقابل انظار عمومی و زیر دوربین های مداربسته بانکهای ملی و سپه مستقر در این خیابان اتفاق افتاد.
کد خبر: ۱۹۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 05 March 2016

مقارن ساعت 14 روز پنجشنبه 13 اسفند ماه تعدادی افراد ناشناس با دعوت مدیرمسئول آینانیوز به میدان انقلاب اورمیه، ابتدای خیابان شهید کشتگر(دانش) بعد از جروبحث انتخاباتی به ضرب و شتم شدید این روزنامه نگار پرداختند.
به گزارش آینانیوز، حادثه مقابل انظار عمومی و زیر دوربین های مداربسته بانکهای ملی و سپه مستقر در این خیابان اتفاق افتاد.
حامد عطائی روزنامه نگار و عضو کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی روح الله حضرت پور در این حادثه از چند نقطه بدن از جمله گونه و گوش چپ دچار جراحت جدی شد و گفته می شود پرده گوش وی پاره شده است.
بلافاصله بعد از این حادثه پشت پلیس 110 در محل حاضر و به انجام تحقیقات محلی پرداخت. پرونده شکایت این روزنامه نگار عصر امروز در دادسرای عمومی و انقلاب شعبه خیابان وحدت تشکیل و قرار است معاون دادستان و قاضی ویژه پرونده جرایم انتخاباتی روز شنبه نسبت به این شکایت اعلام نظر نماید.
در همین ارتباط مسئول حقوقی ستاد انتخاباتی روح الله حضرت پور از پیگیری جدی پرونده شکایت این روزنامه نگار تا شناسایی عاملین و آمرین و مجازات مسببین این بداخلاقی انتخاباتی خبر داد.
نجفقلیان خاطرنشان کرد که درفضای مسموم کنونی که جامعه ما بیش از همیشه نیازمند آرامش برای برگزاری سلامت مرحله دوم انتخابات است دستگاههای قانونی و نظارتی باید بیش از پیش به مقابله با این حرکتهای لمپنی بپردازند.
دکتر جواد زاهدی رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در تماس با این روزنامه نگار ضمن محکوم کردن این حرکت غیرانسانی حمایت همه جانبه خود را از حقوق روزنامه نگاران بویژه مدیرمسئول آینانیوز اعلام کرد.
از سویی سرهنگ جلالی مسئول اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگویی با خبرنگار آینانیوز از پیگیری جدی پلیس برای دستگیری عاملین و آمرین حمله به خبرنگار اورمیه ای خبر داد.
گفتنی است پرونده شکایت حامد عطائی مدیرمسئول آینانیوز و سرپرست روزنامه جام جم در آذربایجان غربی در دادسرای عمومی و انقلاب اورمیه به جریان افتاده و منتظر صدور قرار قاضی زارع معاون دادستان و قاضی ویژه تخلفات انتخاباتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار