مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان،مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: 17 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان مهدیشهر فعالیت می کنند.
کد خبر: ۱۹۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 06 March 2016
حجت الاسلام محمد رضا حدادیان در گفتگو با خبرنگار نیزوا، با گرامیداشت 18 اسفند روز ملی کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: از این تعداد 8 کانون در شهر مهدیشهر، 7 کانون در بخش شهمیرزاد و 2 کانون هم در شهر درجزین فعال هستند.

وی به مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهدیشهردر طی سال 94 اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش ویژه روز جوان، برگزاری سیر مطالعاتی کتاب با نام " کتاب آرامش ماندگار" برگزاری مراسمات دهه فجر در مساجد و برگزاری طرح سیره شهدا از جمله برنامه هایی بود که اجرا شد.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنانراه اندازی و فعالیت کانون تخصصی مشاوره را از دیگر برنامه های کانون های شهرستان برشمرد و گفت: برگزاری طرح وبلاگ نویسی بصیرتی با موضوع معرفی امام زمان و حجاب و عفاف و همچنین کارگاه های سبک زندگی اسلامی در مساجد از برنامه های دیگر در شهرستان بود.

اجرای طرح فضای مجازی خانه های دیجیتال، فعالیت در حوزه کتاب و کتابخوانی، برگزاری تمامی برنامه های ملی و مذهبی، برگزاری طرح آسیب شناسی حوزه زن و خانواده با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اجرای تئاتر خطبه خوانی حضرت زینب(س) در ایام اربعین و برگزاری طرح دوره احکام اسلامی دیگر برنامه هایی بود که حدادیان به آن اشاره کرد.

وی به ویژه برنامه های دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به مناسبت 18 اسفند روز ملی کانون های مساجد اشاره کرد و افزود: در همین راستا همایشی با حضور حسینی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت در سمنان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تقدیر و تجلیل از مدیران برتر کانون های مساجد استان، تجلیل از خانواده های شهدای کانون های مساجد و کارمندان اداره ارشاد استان به مناسبت روز شهید و ارائه گزارش عملکرد دبیرخانه کانون از جمله برنامه های این همایش خواهد بود.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار