پنج کشتی گیر، دو مربی و یک سرپرست از آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان دعوت شدند
کد خبر: ۱۹۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 08 March 2016
چمن گلیجوان پرس : پنج کشتی گیر، دو مربی و یک سرپرست از آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان دعوت شدند.به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن اعلام این خبر نوشت: فردین نوایی، سینا صمدی، علی اکبر محمدزاده، محمدرضا علی محمدی و آرمان ابراهیمی از آذربایجان غربی به مرحله جدید اردوی بسترسازی تیم های ملی کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان دعوت شدند.

 علی نژادرضا و جواد قوچی به عنوان مربی و حسن حسین نژاد به عنوان سرپرست هشت نماینده آذربایجان غربی در این اردو حضور دارند.
این اردوی ۵ روزه  با شرکت ۶۹ کشتی گیر در اوزان ۱۰ گانه  از استانهای مازندران، مرکزی، خوزستان، کرمان، ایلام، اصفهان، کردستان، قم، کرمانشاه، تهران، اردبیل، فارس و آذربایجان غربی برگزار می شود.
دعوت پنج کشتی گیر، دو مربی و یک سرپرست از آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان به دنبال برگزاری دوره های مستمر و موفق استعدادیابی کشتی فرنگی پایه توسط عبدالله چمن گلی در دو مرحله در شهرستان های شمالی و جنوبی استان و نیز شهرستان ارومیه صورت می گیرد.
با روی کار آمدن عبدالله چمن گلی بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی جان تازه ای به ورزش و بخصوص کشتی این استان وارد شده است.
چمن‌گلی کشتی گیر فرنگی کار پرسابقه سقزی است که دارنده دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی آسیا در دستهٔ ۶۸ کیلوگرم است.
وی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران است در سال ۲۰۱۲ از سوی فیلا به‌عنوان برترین مربی کشتی فرنگی جهان انتخاب شد.
چمن گلی، ریاست اداره تربیت بدنی شهرستان سقز در سال ۷۶، معاون اداره کل ورزش وجوانان استان کردستان، مدیرنمونه کشوری در سال ۸۸-۸۷، معاون مدیرکل امور هماهنگی استانهای وزارت ورزش و جوانان و مشاور معاون وزیر این وزرات را در کارنامه کاری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار